Radio 538, Yorin & 3FM

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 04 mar 2003 12:50

Dat is niet waar: de dj's bij 538 hebben gewone goede humor en ook de muziek is goed.
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!

http://www.karpis.com/bossenbroek

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 04 mar 2003 14:09

FrankB schreef:Wat is dat voor god die constant geeerd moet worden? Die mensen schept om geeerd te kunnen worden. Het bevestigd wederom het gelijk van mijn stelling dat zonder gelovigen geen enkele god bestaat.

Wat zenders betreft: Arrow Classic Rock. Geen gepraat tussendoor van dj's die zich belangrijker vinden dan de muziek en geen stompzinnige spelletjes en veelal goede muziek.

538 is echt niet om aan te horen. Daarbij draaien ze de muziek ook iets sneller af dan hoe ze op cd staan (echt waar) want dat licht lekkerder in het gehoor en zo kunnen ze meer plaatjes draaien in een uur.

Sorry FrankB... maar zoals jij redeneerd slaat natuurlijk op shit.
Als ik zeg dat ik een tuin van 20m2 heb en jij gelooft dat niet. Dan is die tuin van 20m2 toch niet weg. Jij geloof niet in God dus dan is ie er niet... Dit vind ik een achtelijke redenatie.

538 is iig beter als die dommer ACR van jou! Daar draaien ze geeneens leuke muziek. Ze zeggen met zo'n domme graf stem: hier is het nummer "..." en dan barst de hel los. Geef mij dan maar een leuke presentator (geen dj) die ff een goeie bak verteld en zich misschien meer vind dan de muziek (wat die ook is).

Wat de snelheid van de muziek betref slaat het ook op shit. Wat boeit het nou of ze die muziek nu sneller draaien of niet...
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 04 mar 2003 14:19

Wat de snelheid van de muziek betref slaat het ook op shit. Wat boeit het nou of ze die muziek nu sneller draaien of niet...

Ze maken een soort radio-edit. Dan is het nummer wel wat korter, maar het wordt niet sneller afgedraaid, daar zou je btw bijna geen tijd mee kunnen winnen. Ook praten tijdens het begin van een nr. komt veel voor, uiteraard om tijd te winnen.

FrankB
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor FrankB » 04 mar 2003 14:49

vorig jaar is naar voren gekomen dat met name 538 nummers sneller afspeelt. Misschien niet om tijd te winnen maar het zou lekkerder klinken. Dit is wel degelijk van belang want het komt op hetzelfde neer als "die zonnebloemen van Van Gogh zijn wel mooi maar zo geel, ik zal ze wat bijkleuren". Je tast andermans werk aan en dat hoort niet.

Wat muzikale smaak betreft ga ik geen discussie aan. Ik hoor liever led zeppelin dan de zoveelste eendagsvlieg die bij 538 voorbij komt.

Mijn redenaqtie klopt wel degelijk, de jouwe niet. Die tuin meet je immers zo na.

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 04 mar 2003 14:54

Het gaat om de redenatie...

De tuin kun je zeker nameten, maar een stijfkop als jij zou dat toch niet doen. Kijk naar de schepping (de natuur, mens) dan kun je nagaan dat er een God is.
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 04 mar 2003 14:55

Weten jullie waar dat sneller afspelen mee te maken heeft? Dat is om des tijds wille. In de studio bestaat de mogelijkheid om muziek sneller af te spelen. Dan is echter niet heel duidelijk hoorbaar. Bij radio 1 en al de andere zender gebeurt dat ook. Niks aan de hand dus.

FrankB
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor FrankB » 04 mar 2003 15:09

Je redenatie blijft in puberaliteit steken skoezie. Kijk naar buiten dan zie je dat God bestaat is zo'n typische gristelijke dooddoener. Bijna net zo'n stomme redenering als ik hier laatst iemand zag doen: de vogeltjes buiten fluiten ter ere van God hun schepper. En als een hond blaft doet hij dat ook ter ere van zijn schepper? Als een paard hinnikt is dat ook ter ere van zijn schepper? Het bewijst het bestaan niet (Trouwens, lekker veel natuur in Nederland, rivieren worden verlegd, bossen worden aangelegd).
Dat kan ook niet want de mens heeft God geschapen. Als die god van jou bestaat, waarom gelooft niet de hele mensheid in Hem?

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 04 mar 2003 15:26

ach laat 'em maar. Niet-christenen snappen niet zo veel van christenen. Kijk ook maar naar Storyteller.

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 04 mar 2003 16:05

Rudolf Meuser schreef:ach laat 'em maar. Niet-christenen snappen niet zo veel van christenen. Kijk ook maar naar Storyteller.

Je begint me een beetje te vervelen, RM. Dat je mijn meningen niet deelt, ok. Maar volgens mij heb je niet bepaald opgelet toen ik je *persoonlijk* heb uitgelegd dat ik gewoon een ander geloof heb. Ik kan christenen best begrijpen. Ik deel hun meningen alleen niet.
Probeer eens naar mensen te luisteren en serieus deel te nemen aan de discussies, in plaats van die stompzinnige korte berichtjes.
Ik weet best dat je beter kan. Het is jammer dat de mensen hier nu zo'n idee krijgen dat je een eikel bent, want je gedraagt je off-line heel anders.

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 05 mar 2003 10:06

Ach ja, zo is RM gewoon he, hij moet gewoon reageren op bepaalde personen. Maar hoe die dat doet vind ik zelf belachelijk!

Rudolf doet gewoon een b-tje aan flooding, spamming en stalking! (laster)

Maar nu ff 2 de point!

Tears
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Tears » 05 mar 2003 15:27

yorin 538 en al die andere commerciële zenders kunnen wat mij betreft meteen uit de lucht. 1 de muziek, maar daar valt nog over te discussieren,
2 de DJ's en de prietpraat, gewoon niet prettig...... 3 vaak zijn de onderwerpen of de gesprekken gods lasterlijk, vloeken, sex etc etc...

ik geef toe dat er een enkele keer wel iets leuks tussen zit, maar om voor 5 minuten lachen de hele dag de radio aan te hebben staan ?? nou nee....

nog ff tegen skoezie, op ACR draaien ze geen achterlijke muziek, en geen grafstem aldaar. Of je moet die stemmen van de 538 DJ's en kornuiten ook grafstemmen vinden. Deze topic is geen muziek discussie, over smaak valt te twisten en is dus zinloos in dit verband.

over dat geloof: misschien kan je god niet bewijzen uit de natuur, maar daarom is het ook juist geloof. Iedereen neemt wel dingen aan die niet expliciet bewezen zijn of die uberhaupt niet te bewijzen zijn. Evolutie, kosmologie enz enz... Jullie(skoezei & frank b) beider redenaties kloppen niet. Het is ook niet te bewijzen dat god niet bestaat.

just my opinion
Declare this an Emergency...

Bloem84
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Bloem84 » 07 mar 2003 16:18

en wat als:
je in de stad loopt en je hoort een van die zenders en je wilt het niet horen?

de winkels of die vereniging betaalt er geld voor om die zender aan te kunnen zetten dat is een wet, maar eigenlijk verplichten ze je om het te horen,vermijd je dan zulke winkelcetra of andere gelegenheden, en is dat wel een goede wet voor winkeliers??
" You'll never be alone "

INKELrulezzz
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor INKELrulezzz » 08 mar 2003 15:12

:lol: de enige juiste zender is 538 en de enige juiste DJ is Jeroen van Inkel, (edwin evers kan er ook mee door) maar voor iedereen die de radio stom vind kijk eens op www.radio538.nl mzzzzzzzls

chickie
Mineur
Mineur

Berichtdoor chickie » 08 mar 2003 15:50

No problemo om naar deze zenders te luisteren, als t je niet zint zit er altijd nog zo'n mooi knopje op waarmee je naar een andere zender kan...

The Menace
Mineur
Mineur

Berichtdoor The Menace » 08 mar 2003 19:40

Ik ben het dus absoluut niet eens met een aantal zaken.

We moeten goed nadenken of we als christenen naar deze zenders kunnen luisteren. Ik hoor hier veel argumenten als "het is leuk", "goede muziek" en dat soort opmerkingen.

Ik denk dat je als christen dit vanuit een ander oogpunt moet bekijken.

Bijvoorbeeld:

* Zou de Heere Jezus naar deze zenders geluisterd hebben als Hij nog op aarde zou rondlopen?

* Zou de Heere Jezus kunnen lachen om de grappen van Jeroen van Inkel?

Ik denk dat we hier als christenen allemaal wel hetzelfde antwoord op kunnen geven.

Ik denk dat we met z'n allen ook maar eens goed moeten kijken naar Matth. 16:24-28

Terug naar “Archief”