Moderator: Moderafo's
Cisca schreef:Het onderschrift bij die foto's vind ik erg suggestief, dat is maar raden naar, of is die mensen eerst gevraagd hoe zij er over denken.
De verdere tekst ga ik maar niet lezen, als deze opmerkingen al zo zijn, zal de rest niet anders zijn, lijkt mij.
Floefloe schreef:Ik sluit mij bij de vorige sprekers aan en vraag mij tegelijk af of Caprice iets tegen deze onderschriften heeft. Daarnaast vraag ik me af of Caprice dit een goede benadering vindt richting ongelovigen.
Het verderf is geen taboe in de bijbel en dus zou het ook geen taboe moeten zijn voor ons.caprice schreef:Floefloe schreef:Ik sluit mij bij de vorige sprekers aan en vraag mij tegelijk af of Caprice iets tegen deze onderschriften heeft. Daarnaast vraag ik me af of Caprice dit een goede benadering vindt richting ongelovigen.
Ja, maar ze mogen niet los van elkaar getoond worden. Er moet daarmee ook duidelijk openbaar gekomen zijn dat er twee wegen zijn.
Floefloe schreef:Ik sluit mij bij de vorige sprekers aan en vraag mij tegelijk af of Caprice iets tegen deze onderschriften heeft. Daarnaast vraag ik me af of Caprice dit een goede benadering vindt richting ongelovigen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten