suus_ schreef:gaan ervoor de rest dan helemaal niemand mee die gaat snowboarden??
jawel henkie ook geloof ik en nog wel een paar...
Moderator: Moderafo's
suus_ schreef:gaan ervoor de rest dan helemaal niemand mee die gaat snowboarden??
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
vlieger schreef:Johan81 schreef:vlieger schreef:ik zie met toch nog niet van de berg skieen... rollen wel maar das niet de planning!
je zal zien dat het best mee valt
we maken iig 1 heleeeee grote sneeuwpop
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
bloempie20 schreef:
Ik begin alleen precies nu vlak voor de vakantie ziek te worden....![]()
![]()
Maar goed, dat mag de pret niet drukken!
bloempie20 schreef:Ik kan bijna niet wachten om weg te gaan!![]()
Ik begin alleen precies nu vlak voor de vakantie ziek te worden....![]()
![]()
Maar goed, dat mag de pret niet drukken!
lammetje schreef:Ach ik ben nu ziek, maar haal morgen een super kuur volgens de huisarts van mn werk dus dan kan ik vanaf maandag lekker skieen!!!!!!!!!!
Tot morgen
Even nog een vraagje:
Komt er iemand langs Rotterdam Centraal??? Vlieger en ik stappen daar op de trein dus is het wel gezellig om met meerdere te reizen!!!!
lammetje schreef:stel je gerust! Er gaan er meer half ziek mee! waarvan ik er ook 1 ben! Als we maar lol hebben, verder zien we het wel!
Dat zal wel ja! Ik heb zelfs al medicatie bij me als ik mn been breek![]()
En slaappillen voor in de bus want ik moet wel goed slapen want anders ben ik heel het weekend sacho
![]()
Maar ik heb super veel zin in morgen!!!
bloempie20 schreef:Ik heb een heel pakje paracetamols mee, maar nu ik lees dat er zoveel zieken mee gaan, kan ik beter nog maar een pakje aanschaffen!![]()
Btw lammetje, wat heb je dan voor medicijnen mee voor als je je been breekt?
Ik neem geen medicijnen mee, alleen twee stokken en een touw om te spalken.
lammetje schreef:Ach ik ben nu ziek, maar haal morgen een super kuur volgens de huisarts van mn werk dus dan kan ik vanaf maandag lekker skieen!!!!!!!!!!
Tot morgen
Even nog een vraagje:
Komt er iemand langs Rotterdam Centraal??? Vlieger en ik stappen daar op de trein dus is het wel gezellig om met meerdere te reizen!!!!
parsifal schreef:Zouden jullie even de momenten op willen schrijven wanneer jullie je ziek beginnen te voelen (voor degenen die het nog niet zijn) Interessant voor mijn onderzoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten