foto's trouwerij TJ & T foto's fotograaf op pag 6!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 05 dec 2004 19:21

rosechild schreef:sorry hoor maar op je 21 trouwen? en dan weet je dat je voor altijd bij elkaar wilt blijven? dat je voor elkaar geschapen bent?

Blijkbaar wel!! En waarom zou dat niet kunnen. Je hebt een relatie gehad en daar leeer je elkaar kennen. En soms kan dat heel snel gaan. En SOms ook jong. Maar 21 vind ik niet eens zo vreselijk jong hoor.

rosechild
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor rosechild » 05 dec 2004 19:34

sorry maar zonder sex voor het huwelijk leer je elkaar niet echt kennen hoor. het kan wel, maar het hoort er gewoon bij
gods hand creeërt prachtige dingen

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 dec 2004 23:54

laten we even bij het onderwerp blijven.. het gaat hier niet over sex voor het huwelijk.. daar hebbenw e een ander topic voor..

maar goed.. hja ik kan wel op mijn 21e die keuze maken.. ik hoef niet eerst iedereen te proberen ofzo.. ik heb de juiste man gevonden.. dus waarom zou ik dan verder zoeken of wachten tot ik 30 ben en dan pas treouwen!! :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 dec 2004 00:16

rosechild schreef:sorry maar zonder sex voor het huwelijk leer je elkaar niet echt kennen hoor. het kan wel, maar het hoort er gewoon bij

Geen seks betekent natuurlijk niet dat je helemaal geen lichamelijke omgang hebt, toch? En ik denk dat goede seks vooral te maken heeft met hoe je relatie is en hoe je verder bij elkaar past. Seks is daar een uiting van. In een goede relatie zul je eerder goede seks hebben dan wanneer dat niet het geval is.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 06 dec 2004 00:21

Aragorn schreef:
rosechild schreef:sorry maar zonder sex voor het huwelijk leer je elkaar niet echt kennen hoor. het kan wel, maar het hoort er gewoon bij

Geen seks betekent natuurlijk niet dat je helemaal geen lichamelijke omgang hebt, toch? En ik denk dat goede seks vooral te maken heeft met hoe je relatie is en hoe je verder bij elkaar past. Seks is daar een uiting van. In een goede relatie zul je eerder goede seks hebben dan wanneer dat niet het geval is.

Als je elkaar alleen door sex leer kennen is het wel sneu trouwens.....Dan heb je een erg leeg bestaan. Het zijn juist de gesprekken en het omgaan met elkaar waar je elkaar door leer kennen.

:mrgreen: Me is het eens met TJ eens dat gebeurt niet vaak;-)

rosechild
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor rosechild » 10 dec 2004 16:43

zeg, voor een juffrouw mag je wel wat beter lezen. Heb niet gezegd dat je alleen door sex elkaar leert kennen. Maar het is wel een belangrijk onderdeel van je leven (zie eerste levensbehoeften van de mens:liefde en sex)

verder wens die mensen natuurlijk alle geluk van de wereld. Is toch mooi dat ze elkaar gevonden hebben. Het was alleen maar een vraag maar als jij je meteen aangevalt voelt moppie, kijk je maar even de andere kant op...
gods hand creeërt prachtige dingen

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 dec 2004 16:57

rosechild schreef:zeg, voor een juffrouw mag je wel wat beter lezen. Heb niet gezegd dat je alleen door sex elkaar leert kennen. Maar het is wel een belangrijk onderdeel van je leven (zie eerste levensbehoeften van de mens:liefde en sex)

Mis. Dat zijn voedsel en warmte. :) Maar daarna komen liefde en seks het al heel snel aan de beurt ja. :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 dec 2004 18:19

ff uppen voor jacobine

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 26 dec 2004 18:32

Haha oud klasgenoot T, nog van harte gefeliciteerd... beetje laat maar ja, beter laat dan nooit ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Maaike

Berichtdoor Maaike » 06 jan 2005 17:28

wow, tj wat zag je er prachtig uit, en nogmaals gefeliciteerd(voor de 4e x geloof ik)!!!!!!!!

Terug naar “Archief”