ik heb er zojuist al twee bekeken:
Rabbi Jacob
De gendarme van St. Tropez

verder moet ik deze nacht werken... en morgennacht, en de nacht van donderdag op vrijdag ook.... dus ik denk dat ik wel slaap in de bus

@omega: BoB moet mee! *kijkt streng*
Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:lammetje schreef:Ik dacht dat we gingen slapen in de bus![]()
![]()
Maar ik heb nog wel miss congineality of hoe je dat schrijft, pay it forward, titanic
Nog 1 dag werken![]()
neem vooral die miss congineality mee!![]()
heb hier van alles: van de kleine ijsbeer tot seven years in Tibet! Zal donderdag de kast is in duiken!
Omega schreef:Hoe laat zijn we eigenlijk zaterdag 15 jan. ong weer thuis
Volgens mij rond 8 uur 's morgens. We vertrekken namelijk vrijdagsavonds 18.00 uur vanuit Risoul.
Napoleon schreef:Gerdien B. schreef:lammetje schreef:Ik dacht dat we gingen slapen in de bus![]()
![]()
Maar ik heb nog wel miss congineality of hoe je dat schrijft, pay it forward, titanic
Nog 1 dag werken![]()
neem vooral die miss congineality mee!![]()
heb hier van alles: van de kleine ijsbeer tot seven years in Tibet! Zal donderdag de kast is in duiken!
neej, niet seven years in Tibet...
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
vlieger schreef:Zijn er trouwens nog mensen die voor het eerst gaan snowboarden? Lammetje en ik willen dat wel maar alleen als er meer zijn.
Gerdien B. schreef:VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn vakantie begint NU!
ik heb nog nooit op ski's en een board gestaan! Ga denk ik toch voor het skien!
vlieger schreef:Gerdien B. schreef:VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn vakantie begint NU!
hehe zeker weten? Boarden is leuker denk... heb je niet van die lastige latten aan je voeten
Johan81 schreef:vlieger schreef:Gerdien B. schreef:VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn vakantie begint NU!
hehe zeker weten? Boarden is leuker denk... heb je niet van die lastige latten aan je voeten
Maar WEL zo'n lastige PLANK
skieen kan je er overiggens voor een koopje leren, voor Snowboarden ben je weer van anderen afhankelijk
lammetje schreef:Ach, als je er zeker van wil zijn dat je heel blijft moet je thuisblijven![]()
![]()
![]()
Maar boarden lijkt mij VEEEEEL leuker dan Skieën![]()
vlieger schreef:lammetje schreef:Ach, als je er zeker van wil zijn dat je heel blijft moet je thuisblijven![]()
![]()
![]()
Maar boarden lijkt mij VEEEEEL leuker dan Skieën![]()
Ik MOET mee kan niet thuisblijven![]()
Het lijkt mij allebei wel leuk...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 gasten