Hoe snel typ jij?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 27 dec 2004 10:15

wow dan... die 500 red ik dus nooit :o
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 27 dec 2004 21:41

Your score: 365 keys per minute ~ 73 words per minute
Language/mode: classic-du
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 13% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 87% have a lower or equal result.

Randstad: je score is 395, je nauwkeurigheid is 0.99
PaSaP Hoogh!!

supermario
Mineur
Mineur

Berichtdoor supermario » 04 jan 2005 10:45

Game over
Your score: 187 keys per minute ~ 37 words per minute
Ranking: Not bad!
Comparison: 76% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 24% have a lower or equal result.

You typed: schildpad virussen vergulder debatteren goedkeuringen schommelstoel najaarscollectie klem verblijfsvergunning trein poppenhuis vader jurielid kookpunt guitar vuilniszak grauw accupuntuur

Mistakes:

Well done!

ik heb mijn typ examen ook maar met precies 120 aanslagen per minuut duss dat valt wel mee dacht ik
Laatst gewijzigd door supermario op 04 jan 2005 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Tekoop: Reclame ruimte. Wordt op meer dan 150 plaatsen getoond op http://www.refoweb.nl
PB me!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 04 jan 2005 13:05

kHeb de test nog maar n x gedaan... :P
Your score: 217 keys per minute ~ 43 words per minute
Language/mode: du
Comparison: 66% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 34% have a lower or equal result.

You typed: Als dat zo dirgaat blijft er nog geen zes procent van de ozonlaag over werd heel aardig voor betaald, en zonder het Open Source-project had ik die opdracht niet gekregen. Karel had een fabriek in gedachten die kunstmatige mensen maakt en verkoopt als arbeiders. Vooral de laatste jaren gaat het hard. De piuloot zit ertussen als een onhandig vertaalstation. Het patent op software is in de VS een tamelijk recent verschijnsel en stelt in Europa nogf wenig voor. Maar het ergst worden de effecten van celmutaties, Het klinkt

Mistakes: dirgaat(doorgaat,), er(nog), nog(geen), geen(zes), zes(procent), procent(van), van(de), de(ozonlaag), ozonlaag(over.), over(Daar), piuloot(piloot), nogf(nog), wenig(weinig), celmutaties,(celmutaties.)

Well done!
Afbeelding

supermario
Mineur
Mineur

Berichtdoor supermario » 05 jan 2005 10:08

het gaat me steeds beter

Your score: 210 keys per minute ~ 42 words per minute
Comparison: 67% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 33% have a lower or equal result.

You typed: brommer bijdrage ourwoud telefoon besseboom bloem kooi keyboard subsidie voorleeswedstrijd schilderijen dvd wintercollectie afbijten provincie naald verbinding ongeadresseerd christelijk bus jurielid guitar ke

Mistakes:

Well done!

ik zit in de 200!!!!!!!
Tekoop: Reclame ruimte. Wordt op meer dan 150 plaatsen getoond op http://www.refoweb.nl

PB me!

NickRhodes
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor NickRhodes » 06 jan 2005 17:59

Bling bling:

Your score: 391 keys per minute ~ 78 words per minute
Comparison: 11% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 89% have a lower or equal result.

You typed: Kijk eens naar het web. Onverwachts opstekende zonnestormen teisteren de directe omgeving van de aarde. Gezien de snelheid waarmee ze zich ontwikkelen zegt Butler, kan het niet anders of er zullen machines verschijnen die zich verhouden tot ons zoals wij tot platnen. Inmiddels zijn die maar al te goed bekend! PNG en Ogg Vorbis zijn de vrije opvolgers vanb GIF en MP3. Maar doordat de stikstofoxiden jarenlang in de windstille laag tussen 20 en 35 kilometer hoogte blijven zweven, duurt het ongeveer een eeuw voordat de ozonlaag weer is opgebouwd. CME's behoren tot de hevigste zons-uitbarstingen. Zolang veel mensen vrijwel gedwongen zijn om Windows te kopen, ongeachte de prijs, blijft de winstmarge met gemak 85 procent! Als daar een ster ontploft, wordt het hier beneden pas echt noodweer! Bedrijven hebben daar ve

Mistakes: ontwikkelen(ontwikkelen,), platnen.(planten.), vanb(van), ongeachte(ongeacht)

Well done!

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 30 jun 2005 12:09

Misschien leuk om een Refoweb topscore lijst te joinen? Heb net ff aangemaakt geloof ik.
Ik heb nu trouwens met Dutch Words de 512/m gehaald.

zekharyahu
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zekharyahu » 30 jun 2005 14:45

Na een aantal keer oefen :D

Your score: 416 keys per minute ~ 83 words per minute
Comparison: 7% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 93% have a lower or equal result.

You typed: Dankzij vele ogen worden bugs makkelijk en snel geplet. De mens prijst zichzelf uit de markt en wordt dus zoveel mogelijk vervangen. Het is een meevaller datg de aarde zover van de zon staat. Alleen de dealer heeft de sleutel en en anders weet wat er precies onder zit. Zo kwam een eind aan heel wat interessante projecten. De eerste generaties waren duur en eecht wel dommig, maar de stalen arbeider wordt steeds goedkoper en beter. Een magneetveld dat een biljoen maal sterk is dan dat van onze zon kronkelt uit het oppervlka omhoog. Een groot deel van de winst die automatiserin gkan op gin tot nuu toe verloren doordat de mens de snelle evolutie van de machines niet kan bijhouden. De ozonlaag wordt dan in 'e'en keer afgebroken en het is gedaan met ons bestaan. De ster bevindt zich op 425 lichtjaar afstand, zodat elke waarneembare verandering ook 425 jaar op zich laat wachten. Schaken is het enige waar

Mistakes: datg(dat), en(niemand), eecht(echt), sterk(sterker), oppervlka(oppervlak), automatiserin(automatisering), gkan(kan), op(opleveren), gin(ging), nuu(nu), 'e'en(één)

Well done!

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 30 jun 2005 16:04

Dit was mijn beste poging tot nu toe...

Your score: 208 keys per minute ~ 41 words per minute
Comparison: 68% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 32% have a lower or equal result.

You typed: Eind 1998 verscheen er intern memo van Microsoft op het web. Patenten op software doen dat niet of te weinig, in verhoudeing tot de hinder die ze veroorzaken. In 1962 verscheen de eerste robotarbeider, de Unimate. Op een plaats waar niemand het had vermoed, explodeert een steri in de ruimte. Die vreten zich een weg door de ozonlaag. De robot beweegt zich heel natuurlijk en kan bijvoorbeeld traplopen. Volgens de Engelse schrijver Nigel

Mistakes: er(een), verhoudeing(verhouding), steri(ster)

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 30 jun 2005 16:56

Dit is nou al de 5e keer... Hij houd er gewoon mee op na 2 regels. Mn toetsenbord wil niet ofzo. En als t wel goed gaat vliegt er wel een popup voor. K ga nog ff proberen maar... ben bang dat t niets wordt.

Edit: grrrrr dik over de 700 aanslagen per minuut. ( wordt natuurlijk wel minder als je ff door typt maar t is gewoon een mooi begin en dan stopt ie ermee )

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 30 jun 2005 17:06

Internet Explorer bood uitkomst:

Your score: 512 keys per minute ~ 102 words per minute
Ranking: Very fast.
Comparison: 1% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 99% have a lower or equal result.

You typed: Zelfstandige vliegende robots zijn best mogelijk. Maar het gaat natuurlijk om een klein deel van de storm dat in contact komt met de aarde. Bedrijven hebben daar veel belangstelling voor. Proeven hebebn aangetoond dat een robot zelfstandig een auto kan besturen. Unisys had niets te maken met het ontwerp van GIF, een compact en oorspronkelijk vrij beeldformaat van Compuserve. We zijn geneigd om daar een streep te trekken tussen dode en levende materie, en de machine te beschouwen als ondergeschikt omdat hij is gemaakt in plaats van geboren. Zolang veel mensen vrijwel gedwongen zijn om Windows te kopen, ongeacht de prijs, blijft de winstmartge met gemak 85 procent. Als dat zo doorgaat, blijft nog geen zes procent van de ozonlaag over. Alleen nog door het dragen van stralingspakken worden DNA-beschadigingen voorkomen... De praktijk viel tegen. Alsof het een barkruk is waar je even op mag zitten, of een glas zonder bier. Van begin af aan waren er andere mensen bij betrokken. De auto, het vliegtuig, de robot; vergelijk ze met een snel muterend virus. Die

Mistakes: Zelfstandige(Zelfstandig), hebebn(hebben), winstmartge(winstmarge), procent.(procent!)

Well done!

UIteraard ging het eerst zo fout dat ik niet ben ingelogged :S:S:S

Pauline

Berichtdoor Pauline » 30 jun 2005 18:33

Your score: 318 keys per minute ~ 63 words per minute
Comparison: 29% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 71% have a lower or equal result.

You typed: De productielijnen zijn afgestemd op robots. Een vooruitziende blik misschien, maar genuanceerd? Vorig jaar werd Garry Kasparov verslagen door Deep Blue. Er wordt nu veel moeite gedaan om de piloot precies genoeg om handen te geven, en om de user interface voor de mens begrijpelijk te maken. Moderne verkeersvliegtuigen doen bijna alles zelf. Ook het lot van de nieuwkomer ziet hij scherp: Een toekomstige starter, die zelf geen patenten heeft, zal gedwongen worden om elke prijs te betalewn die de reuzen wensen af te dwingen. De robot weet koers, daalsnelheid, het eersvolgende keerpunt en nog veel meer. Maar dan is hij nog steeds geen Commander Data, ge

Mistakes: betalewn(betalen), eersvolgende(eerstvolgende)

en die test van randstad was knscore 315 en mn nauwkeurigheid 0.97 wel goed dus.

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 30 jun 2005 18:41

Pauline schreef:en die test van randstad was knscore 315 en mn nauwkeurigheid 0.97 wel goed dus.

Die hield er bij mij mee op toen ik klaar was :x

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 30 jun 2005 22:22

man_on_fire schreef:Misschien leuk om een Refoweb topscore lijst te joinen? Heb net ff aangemaakt geloof ik.
Ik heb nu trouwens met Dutch Words de 512/m gehaald.

zou je dan de teamnaam en het wachtwoord willen geven? anders kunnen we niet joinen....

wieb83zd
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor wieb83zd » 30 jun 2005 22:42

eerste keer nederlands was even wennen. Ik dacht dat mijn " niet hetzelfde waren, omdat de eerst 3 woorden daarmee de mist in gingen, maar ik was telkens een hoofdletter vergeten of had een letter verwisseld. Daardoor had ik later wel andere woorden met een " snel overgeslagen, wat niet goed was voor de keys.
tweede keer: Your score: 271 keys per minute ~ 54 words per minute
Language/mode: en
Ranking: You've got potential.
Comparison: 45% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 55% have a lower or equal result.

You typed: There should be neither too little nor too much, neiter needless loops nor useless variables, neither lack of structure nor overwhelming rigidity. one shot took effect in his forehead. The enforced compression of a string in the fixed-length field environment. My brain is paged out to my liver. The two models, however, are not compatible on the same communications line connection. When I first started working 40 years ago, a factory supervisor was focused on the product. Happiness is a hard disk. God in any recognizable sense continouus with the grat systems of the

Mistakes: neiter(neither), one(One), continouus(continuous), grat(great)

Bij Randstad haalde ik iets van 342 kpm en een accuratesse van .99. Een natuurtalent dus, omdat je dat al vanaf 140 keys per minuut bent :shock:. Dan ken ik in mijn omgeving toch weinig mensen die geen natuurtalent zijn, snel weer wat digibeten gaan ontmoeten, voor ik een eenzijdig beeld van de samenleving krijg. (wat je al niet leert van een typetest 8))
Reageren is geen kunst, begrijpen wel.
Afbeelding

Terug naar “Archief”