Moderator: Moderafo's
caprice schreef:Volgens mij ben ik al duidelijk genoeg geweest. Bovendien zijn die eerste twee films occult.
Yael schreef:aah Sound of musicwat is aan deze film niet verantwoord dan? (hij duurt alleen een beetje lang)
Optimatus schreef:Als je DAT occult vindt, kun je beter helemaal nergens meer naar kijken, want dan is alles occult.
Trouwens, waarom zo bang voor occulte films? Je moet die onzin niet serieus nemen, dan gebeurt er niks.
caprice schreef:Yael schreef:aah Sound of musicwat is aan deze film niet verantwoord dan? (hij duurt alleen een beetje lang)
Op de inhoud was wellicht niets af te dingen, maar je raakt meer en meer thuis in de beeldcultuur, waardoor luisteren moeilijker wordt.
Valt het niet op dat Optimatis en dergelijk filmkijkend volk pleit voor kortere preken?
Optimatus schreef:caprice schreef:Yael schreef:aah Sound of musicwat is aan deze film niet verantwoord dan? (hij duurt alleen een beetje lang)
Op de inhoud was wellicht niets af te dingen, maar je raakt meer en meer thuis in de beeldcultuur, waardoor luisteren moeilijker wordt.
Valt het niet op dat Optimatis en dergelijk filmkijkend volk pleit voor kortere preken?
Bedoel je dit echt serieus? *kijkt verbluft*
Optimatus schreef:Als een dienst langer dan 5 kwartier duurt, gaan mensen hun aandacht verliezen en wordt het kerkbezoek van vreugde tot straf. En dan zit de volgende zondag nog maar de helft in de kerk en dat zou jammer zijn.
Optimatus schreef:Ik vind die verhouding scheef. Een preek hoeft helemaal niet zo lang te duren. Als iets kort en bondig en zonder al teveel uithalen wordt verkondigd, blijft het bij mij in elk geval veel beter hangen.
Optimatus schreef:Bij die mening blijf ik, maar ik zit niet aan films te denken als een preek te lang duurt.
Sorry caprice, maar jouw opmerking wordt bij deze vast genomineerd voor de kletskoekprijs 2005.
Brion schreef:caprice schreef:Valt het niet op dat Optimatis en dergelijk filmkijkend volk pleit voor kortere preken?
Nou, nou!!![]()
![]()
Als ik het goed heb, verkoopt uitgeverij den Hertog tegenwoordig zelfs de Sound of Music op DVD! En de films van Heidi......het zal dus allemaal wel meevallen denk ik....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten