Imam wilde minister Verdonk geen hand schudden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pip
Verkenner
Verkenner

Re: Imam wilde minister Verdonk geen hand schudden

Berichtdoor pip » 02 dec 2004 09:52

Wie zaait zal oogsten. Verdonk heeft al zoveel haat gebracht door onmenselijke maatregelen tegen mensen van buitenaf. Asielcentra sluiten en andere procedures verzwaren. Mensen die al jarenlang hier wonen eruit trappen. Er hangt een zwarte schaduw boven haar en dat is opgepikt door een oude man.[/list][/list][/code]Doe als Jesus en schuw je voor geen enkel mens laat iedereen de liefde die er hoort te zijn voelen. Oordeel niet want dat is niet aan ons om dat te doen.
vrede voor allen

rosechild
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor rosechild » 17 dec 2004 10:08

ik sta best achter Verdonk. Niet alles wat ze zegt/doet ben ik het mee eens, maar ze is niet bang om eens de nodige maatregelen te nemen.
en wat betreft die imam: typisch een voorbeeld van iemand die je meteen een schop onder zijn kont moet geven. je woont hiet in Nederland en hier geef je uit beleefdheid een hand!
gods hand creeërt prachtige dingen

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 17 dec 2004 11:15

Ik vind mevrouw Verdonk zeer intolerant. De huidige postmoderne Nederlander is alleen maar tolerant tegen over gelijkdenkenden. Wanneer mevrouw Verdonk echt tolerant zou zijn, dan zou ze deze Imam in zijn waarde hebben gelaten in plaats van deze zaak zo op te blazen.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

rosechild
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor rosechild » 29 dec 2004 12:52

nee, je woont hier in Nederland en die vent heeft haar ook niet in haar waarde gelaten. Ik hoop dat er meer mensen als haar komen, die het ook niet langer pikken.
woon je in Nederland, leef je volgens onze normen en waarden, zo niet wegwezen!
gods hand creeërt prachtige dingen

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 01 jan 2005 18:14

Bespeur ik hier wat Eurocentrisme, dat dat nog bestaat :mrgreen: .

Ff serieus, allereerst denk ik dat het niet geheel verstandig is te onderwerpen aan de huidige 'heersende' waarden en normen, aangezien die niet 100% christelijk te noemen zijn.
Daarnaast, Verdonk en een groot deel van het Nederlandse volk noemt zich een verlicht volk, dat blij is dat het de last van een fundamentalistisch geloof heeft afgegooid. Men beweert tolerant te zijn ten opzichte van alles en iedereen. 'Ben je Boedist? Respect. Ben je Spritualist? Respect. Ben je Christen? Mmmm, respect ... Ben je Moslim? Zo, wanneer ga je een aanslag plegen?' Ik zet het wat zwart - wit neer, maar het is duidelijk dat Verdonk alleen tolerant wil zijn wanneer het een gelijkdenkende betreft. Dus niet bij een Moslim.

Als Verdonk echt tolerant was had ze geaccepteerd dat de imam vanuit zijn geloof een andere vrouw (niet zijn eigen) niet de hand mag schudden.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 01 jan 2005 19:26

Ik houd er ook absoluut niet van als een vreemde man mij een hand gaat geven, en al helemaal geen zoen, ook geen nieuwjaarszoen, bah!
Laat mannen mannen een hand geven en vrouwen aan vrouwen, dan heb je ook geen gedonder.

En als je gevolgd hebt waaar mevr Verdonk zoal mee bezig is en geweest is, dan is zij verre van tolerant, want als het niet in haar straatje past, dan slaat zij op tilt.
Weer een prototype van hitsige feministe die weer zonodig in de politiek moet, daardoor grootheidswaanzin krijgt en haar macht misbruikt, en daardoor bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet en daar weer van geniet, of beter van wordt, zoiets dus.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 01 jan 2005 19:57

Wat een onzin. Er stonden een aantal islamitische geestelijken in de rij om de minister een hand te geven. Deze man wist dat hij geen hand wilde geven en had dus niet in de rij moeten gaan staan. Hij heeft bewust dit moment opgezocht om de minister in diskrediet te brengen.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 01 jan 2005 20:12

Draai de boel maar weer om!

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 01 jan 2005 21:57

Die Imam had een hoop gedoe kunnen voorkomen als hij Verdonk van te voren even had ingelicht over het hoe en het waarom. Kleine moeite toch.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 01 jan 2005 22:52

Ik (en velen met mij ) ben van mening dat mevr Verdonk wilde provoceren. Om discussie uit te lokken, en dat is haar ook gelukt.
Waar was ze ook alweer minister van??? :wink:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 01 jan 2005 23:01

Uitzetting en Deportatie geloof ik ;)

the undutchable
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor the undutchable » 02 jan 2005 00:12

Wanneer mevrouw Verdonk echt tolerant zou zijn, dan zou ze deze Imam in zijn waarde hebben gelaten in plaats van deze zaak zo op te blazen.

de enige die dit alles opblaast zijn de journalisten die zijn de grote boosdoeners van dit.
en wat betreft die imam die moet gewoon in zijn eigen land blijven
dat die geen hand geeft so what hij mag toch ook niet naar andere vrouwen kijken dus ook niet naar minister verdonk
ze moeten toch gesluierd zijn zodat ze niet in verleiding komen van al dat vrouwelijke schoon hier in nederland had hij daar maar niet in de rij moeten gaan staan echt iets van geen respect hebben voor een ander
en dan vooral voor vrouwen.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 02 jan 2005 11:30

Mariamagdalena schreef:Draai de boel maar weer om!

Wie heeft er hier meer verstand van; een dolgedraaide huisvrouw of iemand die afkomstig is uit de islamitische wereld? Volgens mij moet jij je niet zo laten hersenspoelen door je man, die in allerlei complottheorieën gelooft. Daarnaast moet je niet alles geloven wat er in de media verschijnt. Wat is het voordeel dat de minister heeft behaald?

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 02 jan 2005 16:06

Oh ja, de naam van diegene is A. Ellian.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 02 jan 2005 18:24

Sabra schreef:
Mariamagdalena schreef:Draai de boel maar weer om!

Wie heeft er hier meer verstand van; een dolgedraaide huisvrouw of iemand die afkomstig is uit de islamitische wereld? Volgens mij moet jij je niet zo laten hersenspoelen door je man, die in allerlei complottheorieën gelooft. Daarnaast moet je niet alles geloven wat er in de media verschijnt. Wat is het voordeel dat de minister heeft behaald?

Nada.

Terug naar “Archief”