Moderator: Moderafo's
liezel schreef:Een relatie zonder ruzie is misschien ook een relatie waar niet veel gepraat wordt, dan ontdek je de meningsverschillen niet of je neemt alles van de ander gewoon aan als vanzelfsprekend...
Andre schreef:liezel schreef:Een relatie zonder ruzie is misschien ook een relatie waar niet veel gepraat wordt, dan ontdek je de meningsverschillen niet of je neemt alles van de ander gewoon aan als vanzelfsprekend...
Weet je, ik heb zoiets als je daar "ruzie" voor moet maken om daar achter te komen, of elkaar aan het praten te krijgen is dacht ik ook niet de bedoeling.
Maar misschien ben ik geen gemiddeld voorbeeld, ik "haat" ruzie.
joepie schreef:Ik denk dat als je nooit ruzie maakt de ander ook vaak niet weet wat ze aan je heeft. Dus de ander makkelijk over je heen kan lopen.
Want je geeft geen tegengas, zal ik maar zeggen.
joepie schreef:Nee, inderdaad hoefd tegengas niet altijd te ontaarden in ruzie.
Maar als je er bang voor bent om ruzie te krijgen dan zul je weinig tegengas geven.
En ik versta onder rusie, gewoon verschil van mening.
Ben tegen uitgebreide scheldpartijen en dergelijke.
We hebben gerust wel verschil van mening, maar we laten over onze onenigheid nooit de nacht komen. Dan is het gewoon weer in orde.
Mariamagdalena schreef:Vaak zijn vrouwen de baas en bepalen zij hoe alles gaat.
Ze zijn tegenwoordig in alles de baas en de man moet zich maar aanpassen, anders volgen er represailles.
Modern!
Maar ja, of het er leuker op wordt??
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 17 gasten