Moderator: Moderafo's
vlieger schreef:Michel schreef:vlieger schreef:help mij is aan keys dan
Geen probleem: je hoeft alleen maar op deze post te reageren
Goed plan ik moet zeggen dat ik de laatste dagen toch wel behoorlijk keys heb maar het kan nog beter.
Van het weekend wordt het echt weer 0,0 dus dat is wel weer jammer dan. Kost je zo een aantal posities als je nagaat dat de rest wel gewoon door gaat dus om dit topic wat langer te maken dan het nu is vertel ik gewoon nog even dat ik nu al 11.999 keys heb, owwnee inmiddels al 11.639.
Nu stop ik er mee want anders gedraag ik me als een kind dat de status van moderator niet verdient
Chip! schreef:idd. En tellen is je sterkste kant ook niet he
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
Ik heb nu nog 66.000 nogiets keys staan ik denk dat ik er maar weer 100.000 van maak ofzo.vlieger schreef:Michel schreef:vlieger schreef:help mij is aan keys dan
Goed plan ik moet zeggen dat ik de laatste dagen toch wel behoorlijk keys heb maar het kan nog beter.
Van het weekend wordt het echt weer 0,0 dus dat is wel weer jammer dan. Kost je zo een aantal posities als je nagaat dat de rest wel gewoon door gaat dus om dit topic wat langer te maken dan het nu is vertel ik gewoon nog even dat ik nu al 11.999 keys heb, owwnee inmiddels al 11.639.
Nu stop ik er mee want anders gedraag ik me als een kind dat de status van moderator niet verdient
ahuibers schreef:vlieger schreef:Michel schreef:vlieger schreef:help mij is aan keys dan
Van het weekend wordt het echt weer 0,0 dus dat is wel weer jammer dan. Kost je zo een aantal posities als je nagaat dat de rest wel gewoon door gaat dus om dit topic wat langer te maken dan het nu is vertel ik gewoon nog even dat ik nu al 11.599 keys heb, owwnee inmiddels al 11.639.
Jouw teller loopt terug
ahuibers schreef:en deze off topic discussie ook,
En dan deze berichten een voor 1 verwijderen levert kliks op
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten