Wat is er toch met die abonnementen?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 23 dec 2004 21:37

jip_86 schreef:Ik heb pas uitgezet dat ik die berichtjes wil krijgen als er gereageerd is, maar ze blijven nog steeds komen. Hoe werkt dat? Moet ik ze allemaal handmatig af gaan melden ofzo?

Op het moment dat je in je profiel uit zet dat je berichten wil ontvangen ontvang je ze alleen van topics waar je voor die tijd al gepost had.

Er zijn nu 2 manieren om er voor ook de oudere topics vanaf te komen. De eerste is, al je oude postings bij langs gaan. In dit geval moet je je laatste bericht aanpassen en uitzetten dat je een waarschuwing wilt hebben. Dit is denk ik een nog al uitzoekwerk.

De tweede optie is handiger. Op het moment dat je een melding krijgt van een nieuw bericht krijg je in dat mailtje 2 links. De ene brengt je naar de posting. De andere is de optie om je af te melden voor berichten. Dus iedereen keer maar even op die link klikken. Kun je uiteraard ook doen met alle huidige mailtjes die je vast ook bewaard hebt ;-)

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 23 dec 2004 22:23

Ik ga wel is kijken of ik er van af kom.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 23 dec 2004 22:52

Uiteindelijk wel hoor. Ik heb er nog maar een stuk of 5 waar ik af en toe een mailtje van krijg. Heb het 3 maand geleden uitgezet....

Terug naar “Archief”