Moderator: Moderafo's
PeterD schreef:Chip! schreef:OKEE... en van welk team word ik lid
Zijn er meer serieuze teams dan
Chip! schreef:Een vraagje. Hoeveel pulsen jullie gemiddeld per keer denk je? Ik zit nu op 7,500 en ik vind het al vrij veel, ik had nooit verwacht dat ik zoveel tikte op een dag, maar voor jullie zijn dat natuurlijk schijn-aantallen.
Chip! schreef:Een vraagje. Hoeveel pulsen jullie gemiddeld per keer denk je? Ik zit nu op 7,500 en ik vind het al vrij veel, ik had nooit verwacht dat ik zoveel tikte op een dag, maar voor jullie zijn dat natuurlijk schijn-aantallen.
Markie schreef:Chip! schreef:Een vraagje. Hoeveel pulsen jullie gemiddeld per keer denk je? Ik zit nu op 7,500 en ik vind het al vrij veel, ik had nooit verwacht dat ik zoveel tikte op een dag, maar voor jullie zijn dat natuurlijk schijn-aantallen.
Valt wel mee hoor![]()
Het is heel verschillend per persoon, maar er zijn mensen die zeker wel 100.000 keys per dag hebben. Het gaat best hard idd.
@ahuibers: Kan het zo voorlopig wel houden dus?
Ik kreeg vandaag een mail van kliksafe:
Geachte heer De Weert,
De technische collega's hebben het programma geïnstalleerd en hebben geen bijzonderheden aan getroffen. We hebben de site http://www.whatpulse.org toegevoegd aan de lijst voor Kliksafe.
Dus wat ons betreft zijn er geen problemen.
Wanneer er Kliksafe-abonnees nog problemen mee ondervinden om het programma te downloaden, laat het ons dan weten. Dan zoeken we verder naar een oplossing.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Kliksafe
P. de Wolf
ahuibers schreef:Als je nu eens hetzelfde doet maar dan ipv. groen blauw doet, is dat niet mooier?
(of is het veel werk)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten