De laatste tijd zie ik veel discussie m.b.t. over homofilie/sexueel voor bij vliegen op bepaalde forum's. Ook hier! Ik wil hier geen discussie gaan voeren over homofilie of over homosexualiteit. Want dat kan in een andere topic.
Ik zit eigenlijk met het volgende. Er wordt zoveel ophef en gediscusieerd over homo: dat het fout is, dat het een zonde is ..........(vul zelf maar in).
Maar ik ging hier dus even over na denken. (over homofilie en homosexualiteit) Toen kwam ik dus ook bij andere "zonden" terrecht. Zoals: incest, sexueel misbruik, overspel, hoererij, ......(vul zelf nog maar meer in). Over deze zaken wordt zo weinig gesproken en dan duidt ik op: wordt weinig ophef over gedaan dan bij homo (zijn). Wat is nu erger? homo voelen/zijn? of incest plegen? (hier hoef je geen antwoord op te geven, maar ik wil hier mee aangeven dat hierin geen verschil zit).
Ik vindt het zo erg jammer dat er zoveel ophef gedaan wordt over het woordje homo (vooral in deze tijd) en dat die andere zaken minder erg lijken te zijn in "sommige" ogen.!!!
Hoe denk jij daar over? (nee geen discussie wat wel en wat niet goed is, want dan kun je beter naar een andere discussie gaan).
Vindt jij dat ook? dat er meer de ophef over homo is dan die andere zaken?