Het scheelt mij wel de helft treinkosten.
ps: sorry voor het gezeur
Moderator: Moderafo's
dE bAdEeND schreef:Zo, ik heb even wat naar boven gehaald...
De laatste keer dat we gingen schaatsen in Leiden is al weer 2 jaar geleden
Het is weer tijd dat we met een groepje RW'ers de Leidse ijsbaan onveilig maken!
Wat: Afspreken op het station (Leiden centraal) als iedereen er 13.00 is, dan lopen we naar de ijshal(5-10 minuten lopen) waar we ons 2 uur lang zullen vermaken De ervaring leert dat de meesten het schaatsen dan echt beu zijn, en iets willen eten&drinken... dat kan in het restaurantje in de ijshal maar we kunnen ook Leiden in gaan. Als men het op prijs stelt, willen Juliah en ik best wel een toeristisch rondje Leiden doen Als we dan vroegtijdig naar een pannekoekenrestaurantje gaan. krijgen we rond etenstijd een bord voorgeschoven
We hebben nog niet nagedacht over wat we 's avonds kunnen doen, bios is niet comminucatief Maar kom eens met je idee!
Wat is nou de bedoeling van deze meeting?! Dat we gaan schaatsen! En JA, ven de personen die komen wordt dus verwacht dat zij schaatsen meenemen! Als je het niet kunt, no problems Juliah en ik zorgen ervoor dat iedereen op het ijs heeft gestaan
In principe luidt het programma zo:
-'s middags: Schaatsen, bijkomen van het schaatsen, even wandelen door Leiden(whatever), en vervolgens eten.
-'s avonds: We hebben nog niets bedacht voor de avond, en dan gaan we niet doe ook Wij kunnen het ons goed voorstellen dat mensen na het eten naar huis willen, sommige moeten een grote afstand reizen en schaatsen is ook best wel vermoeiend Mochten er een aantal enthousiastelingen achter willen blijven in Leiden dan gaan we zeker wat leuks doen! Onszelf vermaken in een cafétje of whatever, dat bedenken we terplekke!
Waar: We beginnen bij Leiden Centraal, en daar eindigen we weer.
Wanneer: woensdag 5 januari 13.00 uur
Hoe: Aanmelden via PB bij mij (De Badeend)
De kosten:
-Schaatsen: rond de 3 euro (hoe meer mensen er mee gaan, hoe goedkoper het wordt)
-voor de rest: http://www.ijshalleiden.nl
-heb je vraag, pb het mij gewoon dan bel ik de schaatsbaan wel even op!
Helaas pindakaas kunnen mensen zich niet aanmelden voor een "avondprogramma" zie de uitleg....Wees er 's middags gewoon bij!
Als je er zeker van bent dát je komt, wil je mij even een pb sturen? (Juliah helpt mij met organiseren maar de pb's krijgen we het liefste in 1 inbox) Als we weten wie er zeker zullen komen, dan krijg je de nadere details+telefoon nummers.
Je kunt verwachten; DBE, Juliah, Mystery, AssiFv, Janoek en Wishori Wasesu. Ik heb van een paar anderen vernomen dat zij hun uiterste best gaan doen om te komen! Vergeet niet even te pb-en mensen!
Jannoek schreef:een uur is niet lang,
maar voor een stuntelaar als ik lang genoeg![]()
schaatsen = blaren kweken (bij mij)
maar badeend, ik heb je gebeepeed en dan zijn we volgens mij met zeven, als Assifv ook komt!
jij, Juliah, Reform, WW, Assifv, Mystery en ik!
Wishori Wasesu schreef:Ik zie op de site dat de ijsbaan van 9.00-15.00 open is.
Wij spreken af om 13.00 op LeidenCentraal.
Mijn conclusie: met de afstemming op het station, de reistijd van het station naar de ijsbaan, binnengaan, schaatsen aantrekken, pauzetje nemen etc. hebben we maar een dik uurtje te schaatsen. Ik vindat een beetje jammer zo kort. Wat jullie?
Jeronimuz schreef:Jannoek schreef:een uur is niet lang,
maar badeend, ik heb je gebeepeed en dan zijn we volgens mij met zeven, als Assifv ook komt!
Ik wil op zich wel mee, maar mag niet schaatsen. Gaan we verder leuke dingen doen? PB me anders even
Lucky7 schreef:Jeronimuz schreef:Jannoek schreef:een uur is niet lang,
Ik wil op zich wel mee, maar mag niet schaatsen. Gaan we verder leuke dingen doen? PB me anders even
Dan kom ik ook langs de kant zitte
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten