Berichtdoor Bookman » 11 dec 2004 07:15
Brion schreef:caprice schreef:Heel herkenbaar dat de duivel op allerlei manieren probeert te verhinderen om met Gods Woord bezig te zijn.
Misschien toch aan te raden om de meditaties eens te lezen.
Tja, hoewel ik niet zo houd van al dat duivel-gepraat, kan ik je in die uitspraak best een beetje begrijpen. Maar gaat het jou niet wat ver, dat het nu juist op die site staat? Ik neem toch aan dat jij NIET vindt dat alle kerken het mis hebben, en dat je nergens meer naar de kerk kunt voor "de waarheid"?
Die site is van de "Gebroeders T.". Ik moet steeds aan de gebroeders Temmes denken (Gé en Arie), de typetjes van Koot en Bie.....

Dat jij als pure voorvechter van de GGN en al die andere dwalenden weet wie van Kooten en de Bie zijn dat verbaasd me.....
Worden die bij jullie veel aangehaald in de preek of zo? Nu je het zegt, als ik ze zie springen en hoor gorgelen op de kansels, dan zouden ze best voor toneel geschikt zijn,en wat dies meer zij.
Ik heb ook de site gelezen maar moest toch niet gelijk aan een paar bekenden uit de showwereld denken. En als dat al zo zou zijn dan is het duidelijk dat ze meer kennis van Gods Woord hebben dan jij. Dus past het voor Brion om zich diep te schamen. Smaakt het?
Verlos ons, HEERE, onze God! en verzamel ons uit de heidenen, opdat wij den Naam Uwer heiligheid loven, ons beroemende in Uw lof.
Psalm 106:47