Raido schreef:Dat kan zekermaar jullie moeten natuurlijk binnen refoweb blijven
nee hoor buiten refoweb en ze lid van refoweb laten worden

Moderator: Moderafo's
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
Markie schreef:Cpu probeert toch ook hier leden te krijgen?Waarom zouden wij dat niet mogen?
Alleen, wél verplicht lid worden van refoweb ook.
Overigens schoot me net de vergelijking te binnen van cpu->Japanners.Die kijken ook alles af van anderen, en proberen het te verbeteren.
Cpu zal dat echter niet lukken want daarvoor is alles te verdeeld.Ze proberen van allerlei sites mensen te plukken om maar zoveel mogelijk leden te krijgen.
Members van Team refoweb hebben een hechtere band.Die worden gebonden door forum en chat van Refoweb.
Cpu'ers fladderen een beetje van hot naar her, hebben geen vaste stek zoals wij.
Ze hebben niet eens een nette faq waarin alles uitgelegd staat, kunnen geen stats maken, niets.Ze zijn een van de véle roemloze pulseteams.
Ze verwijzen hun leden vast door naar de faq van ons team![]()
Tip:Verwijs je leden gelijk door naar de stats.Kunnen ze vast alleen maar van dromen, van zo'n prestatie in zo'n korte tijd.
De top 100 binnenkomen in 8 weken tijd is niet voor iedereen weggelegd![]()
Ga zo weer ff stats plaatsen btw.
Raido schreef::) wij zijn ook beginners, wij hebben het ook niet uitgevonden, jij kwam ook op het idee via Tweakers.net, gebruikt hun faq ook.
De personen die ik heb toe gebracht heb ik echt zefl uitgelegd zoals ik het zelf gedaan had.
En beide dromen we van de eerste plek... may the force be with us
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten