miep19 schreef:ohw ja en heb je weleens gehoord van SOA's????? best wel pech hebben als je ineens met lues blijkt te zitten.
Lues, sorry maar kweet niet wat dat is.
Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Aragorn schreef:Nee twordt echt duidelijker zo.![]()
![]()
Syfillis heb ik wel van gehoord, maar weet niet precies wat het is. Gonorroe zegt me nog minder dan druiper.
Heb je dat niet op school geleerd ofzo? Ik ben het ook een beetje vergeten, maar bij druiper kan je je toch wel iets voorstellen...
peentje schreef:Dan ben je sneu, als je het PUUR voor de sex doet, het lijkt me juist spannend...
Aragorn schreef:Lalage schreef:Aragorn schreef:Nee twordt echt duidelijker zo.![]()
![]()
Syfillis heb ik wel van gehoord, maar weet niet precies wat het is. Gonorroe zegt me nog minder dan druiper.
Heb je dat niet op school geleerd ofzo? Ik ben het ook een beetje vergeten, maar bij druiper kan je je toch wel iets voorstellen...
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar geen idee wat het precies inhoudt (ondertussen wel, nu ik het ff opgezocht heb). Op school hebben ze het daar geloof ik niet eens uitgebreid overgehad, maar ik heb ook maar 3jaar biologie gehad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten