Ach ja, om alle hypocriete standpunten maar weer uit de kast te trekken: ik vind het idee van de cpu (of is het nou het?) best wel goed, maar ik blijf toch lekker bij team refoweb.
Ik vind wel dat mensen hier veel te hard aan het vechten gaan tegen die cpu jongetjes. Ze hebben een punt, ze zijn zelfs zo aardig om 2,1 miljoen keys bij ons achter te laten en willen graag hun niet-refowebvriendjes ook in dit leuke project betrekken.
Dat ze daarbij grootheidswaanzin hebben kan ik ze niet kwalijk nemen. Ik vind ook mensen bij Team Refoweb erg naief als ze roepen dat we nummer 1 gaan worden. Ik vermoed dat we over een half jaar net in de top50 staan. En dat is gewoon een kwestie van wat simpel rekenwerk.
Nummer 1 worden we toch niet, want quakenet is een soort irc-server-netwerk geloof ik, en die zijn nu wel nummer 1, en ze groeien niet zo hard als GoT, ze hebben wel nog 100 leden, verspreid over andere teams, die zich eventueel aan het hoofdteam kunnen binden, zodat ze weer vooropstaan.
Nog een tip voor de cpu: zorg dat je iets hebt (naast het christelijk zijn met z'n allen) dat jullie bindt, een plekje om over het team te kletsen oid: een irc-kanaal, een forum, een topic, een site, whatever, maar als je dat hebt, kun je niet alleen makkelijker mensen online uitleggen hoe het werkt, je kunt ook meer de spirit erin houden die jullie nu met zijn negenen hebben. En die spirit beter uitdragen geeft weer meer enthousiasme onder potentiele leden.
Sommige mensen hier houden jullie als een soort big-brother in de gaten, ik wil jullie meer als een soort van small-brother in de gaten houden. Ik bedoel dat ik gewoon vriendelijk wil blijven en kijken hoe jullie idee uitpakt: de beste stuurlui stappen niet aan boord zeg maar

.