Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 07 dec 2004 19:53

Ik ruik angst... :?db :mrgreen:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 dec 2004 19:56

Precies :D

Ach jullie kunnen de mensen alleen binnen refoweb krijgen, wij binnen heel christelijk nederland.

ff een paar duizend flyers drukken voor ons team on bij jeugddiensten gaan promoten en zo :D :P ;)

Nee dat lijkt me wat teveel van het goede.... net weer 2 nieuwe leden erbij :) De grote forumpromo-actie moet nog echt beginnen :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 07 dec 2004 20:04

K ga is ff stats maken.Kijken of wij er nog nieuwe leden bij hebben gekregen :lol:

Enne, Marnix, het ging toch om heel christelijk Nederland?Die zitten vast niet op 1 forum.

De echte trouwe refoweb die hards die overschieten zullen veel meer voor hun team over hebben dan mensen in zo'n algemeen team.Kijk maar is bij GoT, hoe hoog het gemiddelde daar is :wink: Hebben wel een berg leden, maar die doen gewoon mee om er een beetje bij te horen.

De refowebbers die overschieten zullen samen een hechte community vormen die door hun trouwe pulsgedrag hoog in de statistieken zullen komen :D

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 07 dec 2004 21:26

Ik ruik angst bij t refowebteam..
Ik ruik vechtlust bij het CPU...

Wonderlijk...waarom kunnen niet gewoon deze 2 teams naast elkaar bestaan?
come on, tis maar een spelletje

:lol: :lol:

PeterD

Berichtdoor PeterD » 07 dec 2004 21:41

Ach laat ze dr best maar doen. Gezien het feit dat onze afvalligen het niet lang bij ons uit gehouden hebben, zullen ze ook daar wel snel hun doelgroep groter willen maken.

Ze wilden niet eens afwachten tot er een draagvlak was voor hun actie, nee hoppa zo maar ineens voor jezelf beginnen. En daar maken wij ons druk om? :roll:

Ik gun ze ook best wel wat pulsjes hoor 8)
Enne, wie weet, komen ze eens op de tweede plaats te staan! Zal wel mooi zijn, een refo team op 1 en een algemeen breed christelijk team op 2. Dat is het positieve er in zeg maar...

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 07 dec 2004 22:00

PeterD schreef:Ach laat ze dr best maar doen. Gezien het feit dat onze afvalligen het niet lang bij ons uit gehouden hebben, zullen ze ook daar wel snel hun doelgroep groter willen maken.

Ze wilden niet eens afwachten tot er een draagvlak was voor hun actie, nee hoppa zo maar ineens voor jezelf beginnen. En daar maken wij ons druk om? :roll:

Ik gun ze ook best wel wat pulsjes hoor 8)
Enne, wie weet, komen ze eens op de tweede plaats te staan! Zal wel mooi zijn, een refo team op 1 en een algemeen breed christelijk team op 2. Dat is het positieve er in zeg maar...

:mrgreen: :mrgreen:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 07 dec 2004 22:04

Misschien is het wat om het statistiekenprogje aan te passen, zodat het de stand tussen Team Refoweb en de cpu kan vergelijken.Is wel mogelijk.K zal is contact erover opnemen met de maker van het proggie.Nu niet meer want k ga slapen.Moet er over een paar uurtjes weer uit :?

Enne, we zullen is kijken watvoor type cpu het is.Een Athlon 64 of een 386 :mrgreen:

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 07 dec 2004 22:32

:mrgreen:

Je moet erkennen: Het is er wel interessanter op geworden.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 dec 2004 22:36

Acire schreef:Ik ruik angst bij t refowebteam..
Ik ruik vechtlust bij het CPU...

Wonderlijk...waarom kunnen niet gewoon deze 2 teams naast elkaar bestaan?
come on, tis maar een spelletje

:lol: :lol:

Kan best hoor. We naaien elkaar alleen een beetje op.... door deze concurrentie zullen beide teams alles uit de kast halen wat weer goed is voor de stats :)

Verder hebben we geen ruzie of zo hoor... we kunnen prima door 1 deur :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

wieb83zd
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor wieb83zd » 08 dec 2004 00:11

Ach ja, om alle hypocriete standpunten maar weer uit de kast te trekken: ik vind het idee van de cpu (of is het nou het?) best wel goed, maar ik blijf toch lekker bij team refoweb.

Ik vind wel dat mensen hier veel te hard aan het vechten gaan tegen die cpu jongetjes. Ze hebben een punt, ze zijn zelfs zo aardig om 2,1 miljoen keys bij ons achter te laten en willen graag hun niet-refowebvriendjes ook in dit leuke project betrekken.
Dat ze daarbij grootheidswaanzin hebben kan ik ze niet kwalijk nemen. Ik vind ook mensen bij Team Refoweb erg naief als ze roepen dat we nummer 1 gaan worden. Ik vermoed dat we over een half jaar net in de top50 staan. En dat is gewoon een kwestie van wat simpel rekenwerk.

Nummer 1 worden we toch niet, want quakenet is een soort irc-server-netwerk geloof ik, en die zijn nu wel nummer 1, en ze groeien niet zo hard als GoT, ze hebben wel nog 100 leden, verspreid over andere teams, die zich eventueel aan het hoofdteam kunnen binden, zodat ze weer vooropstaan.

Nog een tip voor de cpu: zorg dat je iets hebt (naast het christelijk zijn met z'n allen) dat jullie bindt, een plekje om over het team te kletsen oid: een irc-kanaal, een forum, een topic, een site, whatever, maar als je dat hebt, kun je niet alleen makkelijker mensen online uitleggen hoe het werkt, je kunt ook meer de spirit erin houden die jullie nu met zijn negenen hebben. En die spirit beter uitdragen geeft weer meer enthousiasme onder potentiele leden.
Sommige mensen hier houden jullie als een soort big-brother in de gaten, ik wil jullie meer als een soort van small-brother in de gaten houden. Ik bedoel dat ik gewoon vriendelijk wil blijven en kijken hoe jullie idee uitpakt: de beste stuurlui stappen niet aan boord zeg maar :lol:.
Reageren is geen kunst, begrijpen wel.
Afbeelding

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 08 dec 2004 08:20

binnenkort www.teamcpu.tk :D The Spirit Will Guide Us!

Nummer 11 is binnen en de forumspam moet nog beginnen :D
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 08 dec 2004 10:15

Markie,

Weet je al wat van het kliksafeprobleem?
Dan hebben we wel een aantal nieuwe leden erbij verwacht ik.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 08 dec 2004 11:16

ik ruik angstzweet... ik heb al vernomen van een aantal toppulsers van team-refoweb dat ze er over denken om over te stappen, verdere namen willen wij nog niet noemen, omdat de schok misschien erg groot zou zijn...

Raido (Team CPU)

PeterD

Berichtdoor PeterD » 08 dec 2004 11:22

Raido schreef:ik ruik angstzweet...

Raido (Team CPU)
(CPU = Club Pulsende Uitgetredenen)

Vooral blijven ruiken! Het kan namelijk ook van jullie zijn :mrgreen:

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 08 dec 2004 11:51

Nummertje 12... gaat hard zo... en wij hebben niks te verliezen, het kan ons angstzweet niet zijn ;-)

Terug naar “Archief”