... winter=wintersport=snowboarden....
en verliefd worden op een jongen die niet van wintersport houdt

... winter=wintersport=kei veel leuke jongens op de piste=heel gezellig 's avonds. (met jouw WIJN erbij Aragorn!!)
Moderator: Moderafo's

. Ze vinden het niet zo geweldig als we op mijn/ zijn kamer zitten, en in de auto is het na een uurtje ook wel erg koud. Dus goeie gesprekken voeren en ongestoord knuffelen wordt wat lastiger
. Ze vinden het niet zo geweldig als we op mijn/ zijn kamer zitten, en in de auto is het na een uurtje ook wel erg koud. Dus goeie gesprekken voeren en ongestoord knuffelen wordt wat lastiger  .
.
 ) hebben wel regelmatig goede gesprekken, maar das dan meestal in de auto (of via skype, das telefoneren via internet). En om nou de hele avond in de auto te gaan zitten... Dat wordt op een gegeven moment ook wel koud.
 ) hebben wel regelmatig goede gesprekken, maar das dan meestal in de auto (of via skype, das telefoneren via internet). En om nou de hele avond in de auto te gaan zitten... Dat wordt op een gegeven moment ook wel koud.
 . Nog een paar maandjes, dan is t weer zomer...
. Nog een paar maandjes, dan is t weer zomer...
Rapidootje schreef:Voor knuffelen hebben we inderdaad wat minder gelegenheid nu. Soms gaan we toch gewoon even naar zijn of mijn kamer, of we zitten in de auto, maar echt ideaal is het niet.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten