Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Gershwin schreef:Toelichting: rosechild bedoelt volgens mij iets anders dan praten
Hm, dus als ik het nu goed begrijp kun je het alleen maar goedmaken dmv seks en wordt dat lastig als je niet aan seks voor het huwelijk doet?
Lijkt me een ietwat naieve veronderstelling..
Acire schreef:Aragorn schreef:Gershwin schreef:Toelichting: rosechild bedoelt volgens mij iets anders dan praten
Hm, dus als ik het nu goed begrijp kun je het alleen maar goedmaken dmv seks en wordt dat lastig als je niet aan seks voor het huwelijk doet?
Lijkt me een ietwat naieve veronderstelling..
Heb je t nu pas door?
Tip: eerst wat beter lezen en dan pas op beantwoorden klikken!![]()
Verder ben ik het wel met je eens hoor
Sabra schreef:Goedmaak sex schijnt heel goed te werken.
Daarnaast denk ik dat het heel gezond is dat je af en toe onenigheid hebt binnen een relatie. Dat geeft je de mogelijkheid om dingen weer helder te krijgen bij een verschil van mening. Soms zeg je dingen niet, om geen onenigheid te veroorzaken.
Andre schreef:Sabra schreef:Goedmaak sex schijnt heel goed te werken.
Dat is korte termijn politiek, met als gevolg opkroppen van frustraties.
Ik denk dat het onzin is om doormiddel van onenigheid een goed gesprek met elkaar te creëen.
Dingen helder krijgen doe je door te communiceren met elkaar lees: luisteren naar elkaar.
Sabra schreef:Goedmaak sex schijnt heel goed te werken. Daarnaast denk ik dat het heel gezond is dat je af en toe onenigheid hebt binnen een relatie. Dat geeft je de mogelijkheid om dingen weer helder te krijgen bij een verschil van mening. Soms zeg je dingen niet, om geen onenigheid te veroorzaken.
Pivo schreef:Sabra schreef:Goedmaak sex schijnt heel goed te werken. Daarnaast denk ik dat het heel gezond is dat je af en toe onenigheid hebt binnen een relatie. Dat geeft je de mogelijkheid om dingen weer helder te krijgen bij een verschil van mening. Soms zeg je dingen niet, om geen onenigheid te veroorzaken.
nou volgens een klasgenootje met ervaring is goemaaksex helemaal niet zo goed! sex kan makkelijker zijn als praten waardoor de dingen die uitgepraat moeten worden niet uitgepraat worden! dit kan nooit goed zijn
Aragorn schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van ruzie? Is het essentieel om af en toe ruzie te hebben binnen je relatie of kan het ook zonder? Is het alleen maar negatieve energie die vrijkomt, of heeft het ook positieve kanten? Etc. etc... brand maar los!
Mariamagdalena schreef:Ik doe er echt alles aan om geen ruzie met mijn man te hebben, en als hij boos is, dan loop ik gewoon naar de keuken of zo, of ik geef hem gelijk, en dan denk ik: ach man, klets maar lekker uit je nek!
...maar ik heb gemerkt dat je een man toch niet kan veranderen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten