Andre schreef:Ik heb er alleen over gehoord en hier gelezen, wsl is dit een test hoe ver je kunt gaan met christelijk Nederland?
Want die hebben wsl geen uzi in de meterkast staan..................
Ik heb nog wel een shotgun staan of een hele mooie echt ouderwetse Kalasjnikov... Leuk spul, maar toen de dominee er ook mee ging spelen heb ik ze maar opgeborgen.....

Ik denk inderdaad dat het verkeerd is om met dit excuus de hoeren met een zakelijk (voor hen) bezoek te vereren. Ik denk ook niet dat Jezus dat gedaan heeft, weet het eigenlijk wel zeker.
  Ik denk inderdaad dat het verkeerd is om met dit excuus de hoeren met een zakelijk (voor hen) bezoek te vereren. Ik denk ook niet dat Jezus dat gedaan heeft, weet het eigenlijk wel zeker.  Maar Hij at en dronk wel met hen, en daaruit meen ik op te kunnen maken dat er an sich geen kwaad zit in het drinken (mits met mate).
  Maar Hij at en dronk wel met hen, en daaruit meen ik op te kunnen maken dat er an sich geen kwaad zit in het drinken (mits met mate).
 Jezus at en dronk met hoeren en tollenaren, en je kunt genoeg teksten vinden waarin Hij duidelijk maakt dat het niet om de vorm, maar om de inhoud gaat; oftewel: niet om waar je bent, maar om hoe je er bent. Soms heeft God meer aan christenen in de kroeg dan in de kerk...
 Jezus at en dronk met hoeren en tollenaren, en je kunt genoeg teksten vinden waarin Hij duidelijk maakt dat het niet om de vorm, maar om de inhoud gaat; oftewel: niet om waar je bent, maar om hoe je er bent. Soms heeft God meer aan christenen in de kroeg dan in de kerk... ), en ik zou willen dat je daarvoor je excuses aanbood in plaats van je standpunten te verdedigen. Je bent geheel 'in love' met God, wat in je te prijzen is, maar je laat je medemens af en toe volledig links liggen. Waarom reageer je niet op dit soort (gequote) postings? Je kan wel heel goede argumenten hebben, maar alleen met argumenten bereik je NIETS.
 ), en ik zou willen dat je daarvoor je excuses aanbood in plaats van je standpunten te verdedigen. Je bent geheel 'in love' met God, wat in je te prijzen is, maar je laat je medemens af en toe volledig links liggen. Waarom reageer je niet op dit soort (gequote) postings? Je kan wel heel goede argumenten hebben, maar alleen met argumenten bereik je NIETS.