Evelien schreef:ten eerste omdat hij gemaakt is
ten tweede omdat hij hier geplaatst is

Moderator: Moderafo's
Wishori Wasesu schreef:Jan een Eef.....ook mijn hartelijke dank voor jullie enorme inzet om dit tot een zeer geslaagde avond te maken. DAT IS HET ZEKER GEWORDEN!!!![]()
De fotootjes zijn lachuh....THANX JOHAN EN PIVO!!!![]()
Jannoek: Ik heb geen flauw idee waar ik naar keek op die foto met Reform.
Danserijn: die van jou met Mystery is idd errug goed gelukt, ultieme sfeerfoto....just the way you are!!!
Ezri....lijkt wel of ik je dood aan het knuffelen ben....leef je nog???
Johanne...I like our picture.....ondanks al je maffe vertoningen wil ik best nog eens met je door de diafragma-opening duiken hoor.
Mossels
danserijn schreef:Wishori Wasesu schreef:Jan een Eef.....ook mijn hartelijke dank voor jullie enorme inzet om dit tot een zeer geslaagde avond te maken. DAT IS HET ZEKER GEWORDEN!!!![]()
De fotootjes zijn lachuh....THANX JOHAN EN PIVO!!!![]()
Jannoek: Ik heb geen flauw idee waar ik naar keek op die foto met Reform.
Danserijn: die van jou met Mystery is idd errug goed gelukt, ultieme sfeerfoto....just the way you are!!!
Ezri....lijkt wel of ik je dood aan het knuffelen ben....leef je nog???
Johanne...I like our picture.....ondanks al je maffe vertoningen wil ik best nog eens met je door de diafragma-opening duiken hoor.
Mossels
zekur coole fotow!!!
Pivo schreef:mystery schreef:
En tis idd een gave foto hoor (laat ik dan ook maar ns instemmen)
tsja dat wordt tijd! het wel of niet lukken van een foto is van een groot deel afhankelijk van de maker*wil niet arrogant zijn hoor*
mystery schreef:Pivo schreef:mystery schreef:
tsja dat wordt tijd! het wel of niet lukken van een foto is van een groot deel afhankelijk van de maker*wil niet arrogant zijn hoor*
Waaah, ik had ook niks tegen de fotograaf hoor![]()
Maar ik zat te denken aan een willekeurig fotomodel..
![]()
Ik ben blij dat de fotograaf het grootste aandeel heeft
Ahaaaa, ben jij óók Wishori Wasesu?!!! dr gaan wat lampjes branden die erg aan de late kant zijn..
En tis idd een gave foto hoor (laat ik dan ook maar ns instemmen )
Wishori Wasesu schreef:Ahaaaa, ben jij óók Wishori Wasesu?!!! dr gaan wat lampjes branden die erg aan de late kant zijn..
Inderdaad Mystery, ik ben ook WW. Egwel een grappig, apart (lees positief) mens ben jij...en dat zit in de familie he Danserijn
Look who's talking, alsof ik helemaal sane overkom![]()
Pivo schreef:mystery schreef:Pivo schreef:mystery schreef:
Waaah, ik had ook niks tegen de fotograaf hoor![]()
Maar ik zat te denken aan een willekeurig fotomodel..
![]()
Ik ben blij dat de fotograaf het grootste aandeel heeft
o je bent jezelf aan het vergelijken met een fotomodel? wat een ambitie zeg! maar als er geld mee te verdienen valt wil ik best je fototgraaf zijn hoor!
Wishori Wasesu schreef:Ahaaaa, ben jij óók Wishori Wasesu?!!! dr gaan wat lampjes branden die erg aan de late kant zijn..
Inderdaad Mystery, ik ben ook WW. Egwel een grappig, apart (lees positief) mens ben jij...en dat zit in de familie he Danserijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten