Zal wel te maken hebben met het feit dat ik de drivers voor het geval nog niet geinstalleerd heb...
360 graden ronddraaien = 40 keys

Moderator: Moderafo's
jip_86 schreef:Nou je het zegt dat is bij mij ook zo.Timbro schreef:ik ontdekte net dat het draaiwieltje op mijn logitech keyboard ook gezien wordt als een toetsaanslag...
Zal wel te maken hebben met het feit dat ik de drivers voor het geval nog niet geinstalleerd heb...
Timbro schreef:jip_86 schreef:Nou je het zegt dat is bij mij ook zo.Timbro schreef:ik ontdekte net dat het draaiwieltje op mijn logitech keyboard ook gezien wordt als een toetsaanslag...
Ook een Logitech toetsenbord zonder drivers geinstalleerd ?
jip_86 schreef:Nou je het zegt dat is bij mij ook zo.Timbro schreef:ik ontdekte net dat het draaiwieltje op mijn logitech keyboard ook gezien wordt als een toetsaanslag...
Timbro schreef:ik ontdekte net dat het draaiwieltje op mijn logitech keyboard ook gezien wordt als een toetsaanslag...
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten