contacten leggen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 24 nov 2003 00:51

Tirreg schreef:het gaat dus ook niet om het contact van een jongen tegenover een meisje, maar ook van jongens onderling, dat gaat bij jongens onderling ook stroever als bij meisjes onderling.

Dat weet ik wel zeker van niet. Als je een groep vrouwen in een kamer zet, dan breekt er binnen de korste keer ruzie uit. Bij mannen is dat veel minder vaak het geval. Alleen misschien als het gaat om de jacht om een vrouw, dan zullen de mannen met elkaar strijden om de vrouw.

Ik kan niet herinneren dat ik ooit ruzie heb gemaakt met mijn huisgenoten, allemaal mannen, terwijl mijn ex-vriendin toch regelmatig wat te vertellen had over bepaalde onenigheden van vrouwelijke huisgenoten onderling.

dat weet ik ook niet hoezo, het is zo. ook algemeen bewezen.

Dan moet je daar de bewijzen maar eens voor leveren, maar mijn ervaringen met groepen vrouwen wijzen heel iets anders uit, en daar en ik vast niet de enige in. Zal wel een hormanle kwestie zijn of zo, of gedragshandelingen uit de oertijd.

jackelien
Verkenner
Verkenner

ik en op een jongen afstappen???????????

Berichtdoor jackelien » 29 nov 2003 22:29

Now ik ben ook een meisje! en ik kan nog wel heel goed met mijn mond! ik stap op iedereen af! Met de meeste jongens heb ik echt veel lol! maaaaaar zodra ik een jongen leuker vind dan een normaal iemand! dan REN ik liever hard weg! waarom, ik weet het niet!!! :oops: :oops: :oops: ! soms zit een mens raar inelkaar! ik iniedergeval wel!
Heb overleg!
Ik ben de weg!
Doe wat Ik zeg!

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 29 nov 2003 23:00

zo zie je maar dat liefde met mensen rare dingen kan doen. bovenstaand persoon rent er voor weg, een ander persoon blijft zijn liefde maar ontkennen. liefde is een complex iets
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: ik en op een jongen afstappen???????????

Berichtdoor Jannoek » 01 dec 2003 20:52

jackelien schreef:Now ik ben ook een meisje! en ik kan nog wel heel goed met mijn mond! ik stap op iedereen af! Met de meeste jongens heb ik echt veel lol! maaaaaar zodra ik een jongen leuker vind dan een normaal iemand! dan REN ik liever hard weg! waarom, ik weet het niet!!! :oops: :oops: :oops: ! soms zit een mens raar inelkaar! ik iniedergeval wel!

hier zit nog zo'n persoontje... :oops:
altijd mn klep openhangen, maar zodra het er ECHT op aan komt, dan moet je bij mij niet zijn -> kben een vreselijke pieeeeperd... :oops:

M.A.
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor M.A. » 22 nov 2004 18:28

hallo allemaal,

IK kan het ook niet op een meid afstappen om een praatje te gaan maken vooral als ik haar leuk vind sta ik al met een mond vol tanden
ben bang dat ik dan teveel zeg en dat ze mij niet leuk vind.
wat moet ik hier aan doen??

wie kan me helpen?? :)

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 22 nov 2004 18:49

Volgens mij hebben veel meer mensen daar last van, als het gaat om iemand echt leuk vinden en er dan op af moeten stappen, dat ze daar de bibbers van krijgen. Dan maakt het niet meer uit of het een jongen of een meisje betreft. Misschien dat meiden er meer met elkaar over praten als ze een jongen leuk vinden en dat jongens dat meer voor zichzelf houden.

Tja, wat je er aan kan doen. Daar is geen standaardoplossing voor. Hoe vaak zie je het meisje en waar? Ken je haar van JV ofzo, dan zou je haar een keer thuis kunne brengen, of een eind met haar meefietsen. Ken je haar van een jongerenavond ofzo, probeer dan in haar buurt te zijn, maar niet zo overduidelijk dat iedereen kan zien dat je echter dat meisje aan zit en spreek haar een keer aan. Het zijn lastige dingen, praat me er niet van :D.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 22 nov 2004 19:10

M.A. schreef:hallo allemaal,

IK kan het ook niet op een meid afstappen om een praatje te gaan maken vooral als ik haar leuk vind sta ik al met een mond vol tanden
ben bang dat ik dan teveel zeg en dat ze mij niet leuk vind.
wat moet ik hier aan doen??

wie kan me helpen?? :)

Niet dat IK het zelf wel kan :oops: .... maar...

Ik denk dat je een soort van onverschilligheid in jezelf moet maken. Zo van: Wat heb ik te verliezen?
Je bent bang dat je teveel zegt? Dan verzin je van te voren allerlei vragen die je op haar afvuurt. Dan laat je haar praten he! :wink:
En.. je staat ook nog met een mond vol tanden? Ik begrijp het niet helemaal. Wat is het nou? Je zegt niks of je zegt alles???

Blijf reeel.... dan is het weer te overzien.
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

M.A.
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor M.A. » 22 nov 2004 19:30

Ik bedoel ermee te zeggen dan verzin je van te voren wat je allemaal wil zeggen maar als je dan op haar afstap durf je niets meer te zeggen ik denk ook dat ik te graag verkering wil.
want meestal voel ik me alleen ik weet ook niet hoe dat komt dus daarom durf ik ook niet zo snel op een meid af te stappen ben bang om een blauwtje te lopen.
Laatst gewijzigd door M.A. op 23 nov 2004 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 23 nov 2004 01:14

Ik vind het knap, echt heel erg knap van de mensen die zomaar op iemand af durven te stappen zeg maar... Hmm contact maken vind ik sowieso al super moeilijk; waar moet je nou ineens over gaan praten enzo..?
Maar als ik een jongen leuk vind al helemaal; ik geloof dat ik nog nooit aan een jongen iets, maar dan ook iets heb laten merken als ik hem leuk vond. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, en sta er denk ik ook met de verkeerde houding in; ik ga er van te voren al vanuit dat ze me toch niet leuk vinden enzo.... Maar al zou ik er niet met die houding instaan in zou t denk ik toch niet durven vrees ik, maar goed... *dit verklaart meteen waarom ik nog alleen ben heheh..;)*
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Re: contacten leggen

Berichtdoor Mariamagdalena » 23 nov 2004 11:19

DJ schreef:ik heb altijd het idee dat jongens moeilijker contacten leggen met het andere geslacht dan meiden. hoe denken jullie daar over?

Meisjes kunnen ook heel verlegen zijn.
En als dan een jongen naar ze toe komt durven ze niks te zeggen, dus giegelen ze alleen maar een beetje.

En over contact aanleggen:
Je hoeft toch niet gelijk een moelijk gesprek te hebben?
Je kunt bv eerst gewoon een grapje maken.
Maar dan moet je wel een leuk grapje verzinnen, want anders is er niks aan.
Of als je op school bent en er staat bv ergens een lange rij, voor de snoepautomaat of zo, kun je daar een grapje over maken, of iets over zeggen, met een lach.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 23 nov 2004 11:28

Kansloos schreef:hallo, ik vind het zelf heel moeilijk kan ik jullie vertellen. zoals ik al in dat andere forumbje gezegt heb over dat meissie uit mijn kerk, dat is egt heel moeilijk, ik vind ze heel lief. graag zou ik met haar uit gaan, maar ik weet niet waarheen? in noordholland is niet zo veel te doen, moet met haar naar de zeedijk wandelen of naar den helder gaan om bootjes te kijken. ik kan misschien wel visjes met haar gaan eeten maar misschien lust ze dat niet.

Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik je serieus moet nemen, maar ik wil je wel zeggen, dat als je zegt dat er in Noord-Holland niet genoeg te doen is, dat je dan wel eens je ogen mag open doen, want er zijn meer dan genoeg romantische plekjes en genoeg leuke activiteiten om te doen.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 23 nov 2004 11:30

DJ schreef:ik heb altijd het idee dat jongens moeilijker contacten leggen met het andere geslacht dan meiden. hoe denken jullie daar over?

Dat is voor iedereen persoonlijk denk ik. Maar ik moet zeggen dat het grootste gedeelte van de mannen/ jongens die ik ken, niet verlegen op mij over komen.
Als je uit gaat, zie je ook vaker dat een jongen een meisje probeert te versieren als andersom.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 23 nov 2004 11:46

bloempie20 schreef:

Dat is voor iedereen persoonlijk denk ik. Maar ik moet zeggen dat het grootste gedeelte van de mannen/ jongens die ik ken, niet verlegen op mij over komen.
Als je uit gaat, zie je ook vaker dat een jongen een meisje probeert te versieren als andersom.

Verschilt enorm per persoon. Ikzelf ben bijvoorbeeld meestal erg makkelijk met contacten leggen, maar als ik iemand echt leuk vind heb ik nog wel eens de neiging om helemaal dicht te slaan en te gaan stotteren en zo...

Al moet ik wel zeggen dat ik me die keren dat ik zelf door een meisje werd benaderd ik het een soort van... intimiderend vond...
Net alsof het niet hoort, ook al is dat natuurlijk een enorm ouderwetse opvatting waar ik het niet mee eens ben, maar toch voelde het vreemd...

mafda
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor mafda » 23 nov 2004 14:29

ik had een paar jaar geleden nog dat ik bijna geen contacten durfde te leggen mede omdat ik zon onwijze rode kleur kreeg om de raarste redene.. maar nu gaat dat heel goed!! soms bekijk ik liever alles eerst eve vanuit een hoekje.. maar niet altijd...

AssiFv
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor AssiFv » 23 nov 2004 19:10

Vroeger durfde ik ook nooit zomaar naar een maisje toe te lopen en contact te maken. Nu is dat geen probleem voor me. Da's gewoon je persoonlijke ontwikkeling.

ps: Ik moet wel, want ik zit in een klas van 5 jongens en 20 meisjes

Terug naar “Archief”