jas schreef:Ja die stelling kan je krijgen, maar je hebt echt 1 niet weerlegd. Integendeel, je zegt hetzelfde als ik.
En er wordt wel degelijk hard geoordeeld over mensen in de GGiN. Je maakt mij niets wijs, ik heb er ruim 30 jaar van mn leven verspild en ik was geen oppervlakkige "gelovige".
Goed, zo ongeveer het laatste wat ik erover schreef was een stukje van Ds. Kersten die (ook) in de GGiN nog steeds wordt aangehaald en van wie nog steeds preken (ook cathechismus) worden gelezen. Tja, als jij dan hetzelfde beweerd... dan was er geen verschil...

Maar jij beweerde dat er een verschil bestond tussen de GG en de GGiN m.b.t. de rechtvaardigmaking van eeuwigheid... Ik heb mijn mening daarover gezegd en jij ook, naar ik meen te hebben gelezen. Of verwacht je nu ècht dat ik
mijn mening (rechtvaardigmaking betstaat uit 2 delen: van eeuwigheid en in de tijd) ga herzien en die van
jou (rechtvaardigmaking alleen in de tijd) vanaf nu zal propageren? Jas, je bent best lief, maar nu ben je toch wat te goedgelovig...
Beginnen we aan stelling twee of gaan we vrolijk verder met één? Want dan begin ik opnieuw.

Vrouwen denken anders... maar niet dommer...