saartje schreef:ik zit nu een weekje op school.... tja, ik schijn nog niet alles te weten...![]()
Maar ik mis mn mensjes hor!!
ook na een stage?
ik heb net ook drie dagen achter de rug. Laat mij maar lekker werken, mis het werk meer dan ik verwacht had
Moderator: Moderafo's
saartje schreef:ik zit nu een weekje op school.... tja, ik schijn nog niet alles te weten...![]()
Maar ik mis mn mensjes hor!!
UKske schreef:Alles goed bij jullie op het werk en school???
bij mij uitstekend!! gisteren had ik een geweldige dag. ik kreeg een 10 voor mijn toets van anatomie en fysiologie, ik ging helemaal uit mijn dak!!!!!!!
UKske schreef:van de week op school, moesten we een dagje met incontinenetie materiaal omlopen! als het dan nog droog was oke! maar zen hadden er ook nog een plons water in gdaan, nee zeg.....SMERIG.........KOUD...... :-& ik vond het verschrikkelijk, maar ik weet nu hoe het oor de zorgvragers is om erin te lopen, en let er misschein daarom juist beter op (hoop ik
)
trijntjejohanna schreef:ik ben in juni afgestudeerd als verpleegkundige... helaas nu nog werkloos.. ik ga nu wel naar een werkervaringsplaats op een woonboerderij met verstandelijk gehandicapten.. ik ben daar neit alleen begeleider, maar in het weeekend moeten we ook koeien melken![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten