Van anale seks KUN je niet zwanger worden ..
Van astrale seks blijkbaar wel.......
Moderator: Moderafo's
Raido schreef:ik vermoed/weet zeker dat een mens geen gemeenschap kan hebben met een geest of met een engel, ze zijn te heerlijk... sorry, dat kan er bij mij niet in...
Invincible schreef:Ik heb ooit een aflevering van Catherine gezien (talkshow ofzoiets) waarin een vrouw de intimiteit die zij had met de 1 of andere astrale engelenwezen gelijk stelde aan die bij sex. Ik weet er verder ook niet het fijne van, maar ik houd het gewoon in mn achterhoofd.
Mi is het niet onmogelijk, ook gezien de mannen van Sodom de gasten van Lot (engelen!!) naar buiten vroegen voor een verkrachting (!!) (Gen 19:5)
Eric.
Raido schreef:astrale penetratie ... moet even wennen aan het idee maar goed... er zit vast een kern van waarheid in, ik geloof gewoon dat het Aliens waren
Raido schreef:... that's it, de Soemeriers geloofden ook al in ufo's met reuzen die op aarde landen en lekker astraal bezig gingen met die mensen.. en onstonden de Nephilim...
Raido schreef:ik geloof wel dat er reuzen zijn geweest, maar denk wel na dat de ozonlaag 7 maal zo dik was, heel veel dingen waren 7 maal zo groot, er staat voor de zondvloed niks over lengtes van die mensen...
Raido schreef:http://www.dinoos.nl/nephilim.htm
Maar er is nog iets. Er is sprake van de zonen Gods die zich vrouwen kiezen uit de dochters der mensen. In het Oude Testament zijn 'zonen Gods' altijd engelen. De term komt hier voor en in Job (Job 1:6 en 2:1: "Op zekere dag nu kwamen de zonen Gods om zich voor de Here te stellen, en onder hen kwam ook de satan" / Job 38:7 "terwijl de morgensterren tezamen juichten, en al de zonen Gods jubelden?"). In Job 1 en 2 is onder die zonen Gods ook de satan, dus ook afvallige engelen vielen onder het predikaat 'zonen Gods'. Het resultaat van die verbintenissen tussen gevallen engelen en menselijke vrouwen waren reuzen, zegt onze vertaling, 'nephilim'. Maar dit woord is het meervoud van 'naphal', vallen. 'Nephilim' kunnen we dus ook aanduiden als 'de gevallenen, de afvalligen'. Zij waren machtig, mannen van naam, en dan wordt er een woord gebruikt dat in de Statenvertaling wordt aangeduid met 'die van ouds geweest zijn'; de uitdrukking duidt op: eeuwig bestaan, altijd geweest, oneindig, e.d. De verklaring dat de mannen uit de lijn van Seth trouwden met meisjes uit de lijn van Kain is zeer gebruikelijk, omdat de hierboven gegeven verklaring ons al te fantastisch voorkomt. Het 'zonen Gods' slaat dan op de mannen uit Seths geslacht en de 'dochters der mensen' op meisjes uit de familie van Kain. Er wordt dan gewezen op het Nieuwe Testament waar 'zonen van God' in de brieven van Paulus wordt gebruikt om mensen aan te duiden die 'in Christus' zijn (Romeinen 8:14+19, Galaten 3:26). Het gaat hier echter om mannen en vrouwen. In Genesis 6 wordt m.i. duidelijk iets anders bedoeld. Maar de verklaring zoals ik die hier voorstel - overigens in navolging van vele anderen - is voor velen onvoorstelbaar. Maar is het werkelijk zo onvoorstelbaar? Over de hele wereld zijn er thans duizenden goed gedocumenteerde verhalen over ontvoeringen door UFO-nauten. Zelfs een vroegere secretaris-generaal van de UN, Javier Perez de Cuellar, beweerde desgevraagd door zulke 'wezens' ontvoerd te zijn. Er zijn verschillende verhalen van vrouwen die ontvoerd werden door UFO-nauten en medisch aantoonbaar zwanger gemaakt. In de meeste gevallen verdwenen die zwangerschappen weer, vrijwel altijd na een vreemde ervaring waarbij eveneens UFO-nauten betrokken waren. Velen geloven dat die UFO-figuren 'hoger geëvolueerde' wezens van andere planeten zijn. Maar de opvatting dat het geestelijke entiteiten zijn, trawanten van satan, die zich in deze vermomming aan ons vertonen, vindt steeds meer ingang. Satan doet zich voor als een lichtengel. Ook de UFO wezens zijn bezorgd over ons. Zij channelen naar ons door dat wij goed op moeder aarde moeten passen, en dat zij ons zullen helpen om te transformeren naar meer vredelievende wezens. Is dit allemaal onschuldig, of is er meer aan de hand? Voltrekt zich in onze tijd hetzelfde als wat ook in de dagen van Noach gebeurde? Zijn wij alert genoeg?
van : http://people.zeelandnet.nl/kielmp/oorzaken.htm
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten