Verkering en bevrediging

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Rapidootje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Re: Verkering en bevrediging

Berichtdoor Rapidootje » 18 nov 2004 18:43

joepie schreef:
Rapidootje schreef:
joepie schreef:Mannen die pijn krijgen aan hun geslachtsdeel omdat er steeds zaad aangemaakt wordt??? Nu dat is niet zo. Er wordt namelijk niet steeds zaad aangemaakt.
Als je zaad te veel zou hebben zou je lichaam dat gewoon weer opnemen.
Dus dat is een klein fabeltje. Als je pijn aan je geslachtsdeel hebt dan komt dat ergens anders door ;-)

Waar heb je dat vandaan? Kun je dat bewijzen? Is daar onderzoek naar verricht?

Gewoon Google :mrgreen:
En anders nog eens in je schoolboeken nakijken.

Ik vraag niet waar ik moet zoeken, maar waar jij het vandaan hebt. Jij beweert dingen heel stellig, dus dan moet je wel een betrouwbare, goede bron hebben, toch?
En trouwens: waarop zou ik moeten zoeken bij Google? In mijn vroegere bioboeken staat echt niks over deze dingen, dat kan ik je verzekeren.
God is able
to do so much more
then we can ever
pray or realize
(Ef. 3:20)

joepie

Berichtdoor joepie » 18 nov 2004 19:01

Markie schreef:
joepie schreef:Ik heb een man, een zoon, schoonzoon, en broers, zwagers, en ook een vader gehad, en ik werkte in de kraamverzorging, en ben vroeger (toen ik 18 was) doktersassistente geweest.
Goed zo :?: :mrgreen:

En die vertellen jou hun (erectie) problemen allemaal? :wink:

Ohw, is het een probleem dan? :mrgreen:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 18 nov 2004 19:15

joepie schreef:
Markie schreef:
joepie schreef:Ik heb een man, een zoon, schoonzoon, en broers, zwagers, en ook een vader gehad, en ik werkte in de kraamverzorging, en ben vroeger (toen ik 18 was) doktersassistente geweest.
Goed zo :?: :mrgreen:

En die vertellen jou hun (erectie) problemen allemaal? :wink:

Ohw, is het een probleem dan? :mrgreen:

Ja, blijkbaar wel, anders praat je er niet over lijkt me.Heb er zelf gelukkig geen last van.

Aragorn

Re: Verkering en bevrediging

Berichtdoor Aragorn » 18 nov 2004 19:16

Rapidootje schreef:
joepie schreef:Mannen die pijn krijgen aan hun geslachtsdeel omdat er steeds zaad aangemaakt wordt??? Nu dat is niet zo. Er wordt namelijk niet steeds zaad aangemaakt.
Als je zaad te veel zou hebben zou je lichaam dat gewoon weer opnemen.
Dus dat is een klein fabeltje. Als je pijn aan je geslachtsdeel hebt dan komt dat ergens anders door ;-)

Waar heb je dat vandaan? Kun je dat bewijzen? Is daar onderzoek naar verricht?

Aragorn schreef: Haha, toch grappig al die vrouwen die even uitleggen hoe jongetjes in elkaar zitten. 8)

Kun jij ons niet helpen? Jij bent ervaringsdeskundige... :P

Nou, volgens mij heeft joepie wel gelijk hoor, ik kan me moeilijk voorstellen dat je pijn in je piemel krijgt als je lang niet geejaculeerd hebt. Ik heb er iig geen ervaring mee, en wat Raido noemt kan wel een oorzaak zijn ja.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 nov 2004 19:32

Je zou toch denken dat een gezond lichaam dat op een natuurlijke wijze afvoert. Maar ja, hoe natuurlijk is het om geen seks te hebben als jongeman? ;)

joepie

Berichtdoor joepie » 18 nov 2004 19:36

Lalage schreef:Je zou toch denken dat een gezond lichaam dat op een natuurlijke wijze afvoert. Maar ja, hoe natuurlijk is het om geen seks te hebben als jongeman? ;)

En als vrouw???? :mrgreen:

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 18 nov 2004 22:41

hmm ik zou bijna wat gaan zeggen maar goed. dat is per persoon verschillend hoe hij dat ervaart lijkt me zo. De een kan er beter tegen als de ander en ik wist niet dat we al een sexuloge op het forum hadden hier :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 18 nov 2004 22:46

Lalage schreef:Je zou toch denken dat een gezond lichaam dat op een natuurlijke wijze afvoert. Maar ja, hoe natuurlijk is het om geen seks te hebben als jongeman? ;)

In ieder geval schijnt seks enorm bevorderlijk te zijn voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid, daar kan een uurtje of twee trainen in de week niet tegenop. :P

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 nov 2004 08:17

Aragorn schreef:

In ieder geval schijnt seks enorm bevorderlijk te zijn voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid, daar kan een uurtje of twee trainen in de week niet tegenop. :P

Inderdaad, en het is ook goed voor je relatie, samenbindend. Maar ja, dat willen we dan weer niet voor we getrouwd zijn :-S wat een gedoe!
Seks is gewoon goed! :) (in het huwelijk...)

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 19 nov 2004 10:53

Joepie zit gewoon eindeloos te lullen met haar mannelijke familieleden, het is vast niet helemaal normaal zijn maar goed, het doet zeer, dat kan ik je wel vertellen...

Denk dat het zo is, hoevaker je traint met fitness, hoe langer je spieren gespannen kunnen zijn, misschien is dat hier ook wel op toe te passen...

Volgens Elsevier is het heeel erg goed voor je onderrug, vooral voor mensen die lang zitten... ik zit lang en vaak, heb last van mijn onderrug, dus maak train ik op mijn slaapkamer vaak genoeg om mijn onderrug te onderhouden :mrgreen:
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

joepie

Berichtdoor joepie » 19 nov 2004 11:41

Ach, die mannelijke familie leden hebben vast wel hetzelfde als wat jij voelt. Alleen is het de vraag of het komt doordat je te veel zaad zou hebben of gewoon doordat je opgewonden bent.

Waarom ik ertegen in ga dat het zou komen doordat je te veel zaad zou hebben, is omdat er onder bepaalde kringen zo nogal eens gezegd wordt, om hun vrouw maar "gewillig"te maken. Want ja, het moet echt hoor schat, mijn zaad moet wel regelmatig ververst worden anders doet het pijn. Kijk, en dat is dus een fabeltje.

En wat betrefd of mijn mannelijke familieleden er allemaal met mij over praten? Wat denk je zelf?
Al moet ik zeggen dat ik de vraag wel hier in het gezin gesteld heb, en daar had ik er tenminste al vier te pakken. ;-)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 nov 2004 11:43

volgens mij is hier niet het onderwerp hoeveel zaadcellen een man wel niet heeft.. maar verkering en bevrediging.. daar gaat het over!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 nov 2004 11:48

trijntjejohanna schreef:volgens mij is hier niet het onderwerp hoeveel zaadcellen een man wel niet heeft.. maar verkering en bevrediging.. daar gaat het over!!

Oke, het is iig dus duidelijk dat je elkaar niet hoeft te bevredigen om van de overtollige zaadcellen af te komen. 8)

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 19 nov 2004 12:23

Aragorn schreef:
trijntjejohanna schreef:volgens mij is hier niet het onderwerp hoeveel zaadcellen een man wel niet heeft.. maar verkering en bevrediging.. daar gaat het over!!

Oke, het is iig dus duidelijk dat je elkaar niet hoeft te bevredigen om van de overtollige zaadcellen af te komen. 8)

Zeker niet, want dan kun je volstaan met alleen het bevredigen van de jongen :P .
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 nov 2004 17:02

Oké nog één waarschuwing anders wordt dit onderwerp gesloten.. terug naar het oorspronkelijke onderwerp....

Krully schreef:Hoe denken jullie over bevrediging en verkering?Kan dat in een christelijke relatie? Het is geen gemeenschap, maar waar hoort het dan wel thuis?
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan denken?

Terug naar “Archief”