verder leven als 1-oudergezin in de refowereld

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

André

Berichtdoor André » 18 nov 2004 22:41

Mmm, bij ons in de kerkelijke gemeente zijn er "voldoende" helaas.
Maar idd als je naar de leeftijds opbouw kijkt op het forum hier, dan is het allemaal iets jonger.
Maar ik weet dat ze er zijn ook hier op het forum Joan, maar het is soms ook niet een makkelijk onderwerp om maar eens ff "gezellig" over te praten.
Maar goed ik wil er wel over proberen te vertellen en luisteren kan ik ook. 8)
Ik ben dan nu een aantal jaren in de WAO dus ik heb niet zo dat probleem van tijd voor je zelf vinden.
Ik heb (nog) wel moeite om mijn energie te verdelen als mijn kinderen hier zijn, maar dat heeft weer een andere oorzaak.
Ik kan me voorstellen als werkende moeder met jonge kinderen, dat je dan tijd voor jezelf moet "forceren" soms.

joan36
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor joan36 » 18 nov 2004 22:52

Inderdaad, je voelt je haast schuldig of haast, ik vind het heel moeilijk om weer eens aan mezelf te gaan denken. ALs ik oppas nodig heb is dat omdat ik werk. ALs je daarbuiten nog eens iets wilt, is het weer oppas nodig hebben. Dat is heel lastig soms.
Kijk internetten gaat nog wel als kinderen slapen. Maar ik wil geen kluizenaar worden.
I can't learn anything from you. I can't read it in a book, unless you want to talk about you, how you are.
I'm fascinated, i'm inn!

Terug naar “Archief”