Woohooo acire! Dat is echt cool!
Nooit van gehoord joh, met vetkrijt en een strijkbout. Echt heel leuk effect!
Moderator: Moderafo's
mystery schreef:Super apart Acire! En heel mooi! Hoe doe je zoiets? (ik heb toevallig een strijkijzer en vetkrijt.. kan ik t eens proberen.., maar eerst even aan jou vragen hoe t moet voor de boel ontploft ofzo
)
Tears schreef:K vind t erg cool, persoonlijk teken ik vrij gedetailleerd en dan vooral objecten die je een soort van tegen zou kunnen komen... maarre dit met die kleuren, als je daar gevoel voor heb kan je daar echt mooie dingen mee maken... ja, erg cool
show me more show me more
Acire schreef:Tears schreef:K vind t erg cool, persoonlijk teken ik vrij gedetailleerd en dan vooral objecten die je een soort van tegen zou kunnen komen... maarre dit met die kleuren, als je daar gevoel voor heb kan je daar echt mooie dingen mee maken... ja, erg cool
show me more show me more
Hum.... dat strijkgedoe daar heb je zelf niet veel invloed op. Het zit aan de onderkant van die strijkbout, en je ziet echt niet wat je doet als je'm op t papier zet. Een zogenaamde toevalstechniek. Ik heb totaal geen gevoel voor dat soort dingen, maar twerd gewoon heel leuk, en nu ben ik enthousiast!!Yippie, vandaag weer
Johanne schreef:Wahaaaaa in het kader van het feit dat muziek ook kunst is, ga ik ook maar s iets posten heheh..
T klinkt niet echt geweldig maar tis ooit opgenomen met een primitief iets op een voorzingavondachtigietsding. Dus open de links en schrik van die 'ozo geweldige' sound of music door mij en mn pappa![]()
*en ja ik weet dat de piano mooier is dan de zang..*
I am sixteen
My favourite things
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten