Wat zijn de vereisten van Jouw vriend(in)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 nov 2004 17:41

Lorijntje schreef:Ik wil wel geneeskunde gaan doen en vind parttime werken prima. Je werkt toch ook voor jezelf enzo. I mean, ik werk dan omdat ik het werk leuk vind. Gisteren stond er nog een artikel in de krant dat iemand heeft bedacht dat er maar minder vrouwen tot de studie toegelaten moeten worden omdat ze toch parttime gaan werken. Mwoh, dat lijkt me toch nog steeds werken hoor.

Maar er moeten dan wel 2 mensen opgeleid worden ipv 1 om hetzelfde resultaat te bereiken. Met andere woorden: dubbele investeringen voor hetzelfde resultaat.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 nov 2004 17:41

Lorijntje schreef:Ik wil wel geneeskunde gaan doen en vind parttime werken prima. Je werkt toch ook voor jezelf enzo. I mean, ik werk dan omdat ik het werk leuk vind. Gisteren stond er nog een artikel in de krant dat iemand heeft bedacht dat er maar minder vrouwen tot de studie toegelaten moeten worden omdat ze toch parttime gaan werken. Mwoh, dat lijkt me toch nog steeds werken hoor. En Evelien, er zijn maar weinig mensen die eerst studeren, vervolgens zestien jaar thuis zijn met de kinderen en daarna weer hun beroep oppakken. Dan ben je er toch helemaal uit enzo en velen gaan dan wel werken maar iets anders dan waar ze voor gestudeerd hebben. Of je moet je weer helemaal laten bijscholen maar wie doet dat...

tegenwoordig zie meer vrouwen die gaan werken na 15/16 jaar. Of het nu waar ze wel/niet voor gestuurd hebben. Dat ziet je nu meer dan vroeger.

Mijn moeder is op 47e jarige leeftijd nog een studie gaan volgen! en werkt nu fulltime en mijn vader werkt ook fulltime.

Mijn moeder of mijn vader was altijd thuis als er kinderen thuis waren.

liezel
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor liezel » 11 nov 2004 19:27

Ik stel geen bepaalde eisen, als het klikt, dan klikt het zoals tie is! :D

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 nov 2004 19:30

liezel schreef:Ik stel geen bepaalde eisen, als het klikt, dan klikt het zoals tie is! :D

Maar het klikt pas als hij aan jouw onbewuste eisen voldoet. :D

liezel
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor liezel » 11 nov 2004 21:51

Aragorn schreef:
liezel schreef:Ik stel geen bepaalde eisen, als het klikt, dan klikt het zoals tie is! :D

Maar het klikt pas als hij aan jouw onbewuste eisen voldoet. :D

Ja :D je heb gewoon gelijk maar die eisen zijn dan minder bewust misschien, ik denk ook dat het wel aan het karakter kan liggen, want als dat totaal verschillend is loopt het misschien toch wat minder lekker.

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 16 nov 2004 10:54

kijk: (on)bewuste eisen heeft iedereen, maar toch ben ik na wat wereldwijsheid (jaja :mrgreen: ) er allang achter dat die buitenkant helemaal niets hoeft te wezen!
ik hou van de LIEFSTE gozer van de hele wereld, en als ik met hem aan kom stappen zitten er heel veel mensen te kijken of te praten over hem omdat hij toevallig dik is en een beetje een kromme rug enz. Dat interesseerd me echt geen ruk, hij is van mij :wink: ! en hij heeft het liefste gouwe hart van iedereen... :wink:
maar mensen kunnen je er wel mee kwetsen. We keken vandaag op school een video, en daar kwam hij in voor, moesten degen die niet wisten dat het mijn vriend is, lachen om hoe hij er uit zag. Dan voel ik me zo verontwaardigd worden, omdat veel mensen niet verder kijken dan dr neus lang is :x !! en als je dan doodleuk verteld dat het jouw vriend is....geweldig die gezichten :mrgreen:
Psalm 25:2 (ber.)

liezel
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor liezel » 17 nov 2004 15:06

saartje schreef:kijk: (on)bewuste eisen heeft iedereen, maar toch ben ik na wat wereldwijsheid (jaja :mrgreen: ) er allang achter dat die buitenkant helemaal niets hoeft te wezen!
ik hou van de LIEFSTE gozer van de hele wereld, en als ik met hem aan kom stappen zitten er heel veel mensen te kijken of te praten over hem omdat hij toevallig dik is en een beetje een kromme rug enz. Dat interesseerd me echt geen ruk, hij is van mij :wink: ! en hij heeft het liefste gouwe hart van iedereen... :wink:
maar mensen kunnen je er wel mee kwetsen. We keken vandaag op school een video, en daar kwam hij in voor, moesten degen die niet wisten dat het mijn vriend is, lachen om hoe hij er uit zag. Dan voel ik me zo verontwaardigd worden, omdat veel mensen niet verder kijken dan dr neus lang is :x !! en als je dan doodleuk verteld dat het jouw vriend is....geweldig die gezichten :mrgreen:

Dat kan ik me voorstellen ja! Uiteindelijk is het innerlijk veel belangrijker, je kan een knappe boy hebben maar als z`n innerlijk niet klopt loopt het snel mis...

Sas(kia)

Berichtdoor Sas(kia) » 19 nov 2004 19:44

Eisen stel je aan een bepaald product wat je koopt............ is een vriend(in) te vergelijken met een product?! Er kunnen dingen zijn die je niet echt leuk vind aan/van je vriend(in)...... maar eisen?? :wink:

Normale mensen zijn er niet!!! Kijk naar jezelf, je doet al gek genoeg.

Terug naar “Archief”