Optimatus schreef:Pieter schreef:Mijn vrouw laat weten erg blij te zijn met een geëmanicpeerde man...
Toch jammer dat jouw vrouw dat laat weten en niet zelf komt vertellen
Dag jonkheer

Moderator: Moderafo's
joepie schreef:Aragorn schreef:joepie schreef:Je bedoelt dat het bij de SGP slechter is?
Nee. Nogmaals, lees het begin van het topic als je je afvraagt wat verschillen zijn.
Bovendien is de SGP een politieke partij en geen religie, dus vergelijking is sowieso een beetje krom.
Nee dat is waar. Maar ik ging er vanuit dat het ging over de achterban van de SGP.
Maar laten we wel wezen: De vrouwen van de achterban van de SGP moeten in een rok, een hoed op, achter het aanrecht, niet buitenshuis werken, vooral veel kinderen krijgen.
Hetzelfd kun je dus toepassen op de moslim vrouwen in ons land.
Dus ik zie het verschil niet.
Zareb schreef: Als ik zo naar dat gezever tussen MM en Joepie kijkt bekruipt mij de gedachte van "Stel zo snel mogelijk de burka voor refo-vrouwen aan, zet ze achter een aanrecht en laat ze mijlen ver weg van een pc blijven".
Loezje schreef:Zareb schreef: Als ik zo naar dat gezever tussen MM en Joepie kijkt bekruipt mij de gedachte van "Stel zo snel mogelijk de burka voor refo-vrouwen aan, zet ze achter een aanrecht en laat ze mijlen ver weg van een pc blijven".
Als dat zou kunnen... Geen gezeur meer over College Style en Rosedale, gewoon een lekker koele lange jurk aan in de zomer... Geen zorgen maken over bruine (al dan niet geschoren) benen, geen gedram over carrière (mag het nu wel of niet voor refo-dames?), geen gemekker van collega's die je 's morgens vroeg al lastig vallen, geen gepruts met virussen en spam, gewoon lekker het aanrecht... een hele hoop kids (dat gemekker hebben ze dan vast van jou of van je partner, dus weinig te verwijten) en zo af en toe 'ns stemmen op de SGP... Tsss... wanneer gaat de maatregel in???![]()
![]()
Tabitha schreef:Loezje schreef:Zareb schreef: Als ik zo naar dat gezever tussen MM en Joepie kijkt bekruipt mij de gedachte van "Stel zo snel mogelijk de burka voor refo-vrouwen aan, zet ze achter een aanrecht en laat ze mijlen ver weg van een pc blijven".
Als dat zou kunnen... Geen gezeur meer over College Style en Rosedale, gewoon een lekker koele lange jurk aan in de zomer... Geen zorgen maken over bruine (al dan niet geschoren) benen, geen gedram over carrière (mag het nu wel of niet voor refo-dames?), geen gemekker van collega's die je 's morgens vroeg al lastig vallen, geen gepruts met virussen en spam, gewoon lekker het aanrecht... een hele hoop kids (dat gemekker hebben ze dan vast van jou of van je partner, dus weinig te verwijten) en zo af en toe 'ns stemmen op de SGP... Tsss... wanneer gaat de maatregel in???![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me wel eens af of mannen wel eens gerealiseerd hebben wat de gevolgen voor hen zijn van de opmerking: 'Het enige recht van de vrouw is het aanrecht'.
Want de taken die dan voor hen overblijven zijn dan: de was draaien, drogen, bedden verschonen, stoffen, zuigen, wc's boenen/krabben/schrobben.![]()
Dat valt allemaal nl. niet onder de noemer 'aanrecht'.
Dat aanrechtsvrouw is zo gek nog niet
Loezje schreef:Tabitha schreef:Loezje schreef:Zareb schreef: Als ik zo naar dat gezever tussen MM en Joepie kijkt bekruipt mij de gedachte van "Stel zo snel mogelijk de burka voor refo-vrouwen aan, zet ze achter een aanrecht en laat ze mijlen ver weg van een pc blijven".
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me wel eens af of mannen wel eens gerealiseerd hebben wat de gevolgen voor hen zijn van de opmerking: 'Het enige recht van de vrouw is het aanrecht'.
Want de taken die dan voor hen overblijven zijn dan: de was draaien, drogen, bedden verschonen, stoffen, zuigen, wc's boenen/krabben/schrobben.![]()
![]()
Die mannen zijn nog niet zo slecht als wij denken... Ze gunnen ons als vrouwen gewoon een relaxed leven, Tabitha
![]()
![]()
Pfff.. ik krijg gewoon zin in dat burka-aanrecht-leven... Wat een rust, wat een overschot aan vrije tijd...
Tabitha schreef:Loezje schreef:Tabitha schreef:Loezje schreef:Zareb schreef: Als ik zo naar dat gezever tussen MM en Joepie kijkt bekruipt mij de gedachte van "Stel zo snel mogelijk de burka voor refo-vrouwen aan, zet ze achter een aanrecht en laat ze mijlen ver weg van een pc blijven".
![]()
![]()
![]()
![]()
Die mannen zijn nog niet zo slecht als wij denken... Ze gunnen ons als vrouwen gewoon een relaxed leven, Tabitha
![]()
![]()
Pfff.. ik krijg gewoon zin in dat burka-aanrecht-leven... Wat een rust, wat een overschot aan vrije tijd...
Tsjonge, dat wordt nog een strijd tussen ons, beiden willen de 'aanrechtmannen'
Loezje schreef:
Jaja, de concurrentie is losgebarsten. Wat denk jij, zouden er nog veel aanmeldingen zijn na jou post van de werkzaamheden die overblijven![]()
? Van mannen bedoel ik dan
, er zijn vast nog wel meer vrouwen die dit aanrechtleven zien zitten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten