Arafat overleden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

joepie

Berichtdoor joepie » 15 nov 2004 13:40

Sabra schreef:Ook niet met dode terroristen?

Ik ben blij dat hij dood is, en velen met mij. Hoe en wanneer en waar hij begraven is, dat interesseert mij niet zoveel.

Nee ook niet met dode terroristen.
Er stond een weduwe en zijn kind bij het graf, die konden nog niet eens hun man en vader gewoon begraven.
Wat kan dat kind er aan doen dat ze zo een vader had?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 15 nov 2004 14:39

Gershwin schreef:Hm. Hij heeft er anders weinig last van gehad, neem ik aan. Misschien is het gewoon een andere cultuur, met andere uitingsvormen?

Toch vonden de ordetroepen het nu ook niet zo heel normaal geloof ik, terwijl ze toch uit dezelfde cultuur kwamen. :P

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 15 nov 2004 14:45

Er stond een weduwe en zijn kind bij het graf, die konden nog niet eens hun man en vader gewoon begraven.
Wat kan dat kind er aan doen dat ze zo een vader had

yep daar kan het kind niks aan doen, en aan die 900 miljoen euro kunnen ze ook niks aan doen terwijl het halve palestijnse volk platzak is.

bah corruptie. daar heeft hij zijn hele bestaan aan te danken gehad.

joepie

Berichtdoor joepie » 15 nov 2004 15:10

Ja we kunnen twisten over de manier waarop hij zichzelf heeft verrijkt, en dat hij een grote mond had en weinig verandering heeft kunnen aanbrengen. Maar zo omgaan met zijn lichaam vond ik dus walgelijk.
Snap ook niet dat ze dus dachten hem gewoon te kunnen begraven, maar goed, dat is weer een verkeerde inschatting geweest.

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 15 nov 2004 15:22

Tja, van al die miljoenen in Zwitserland had zijn verwesterde gade toch wel een wat plechtiger teraardebestelling kunnen bekostigen, dacht ik zo.

Ach nee, zij besteedt dat geld natuurlijk liever aan de haute couture uit Parijs. Of aan een blonderingssessie bij Vienna's beste kapper.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 16 nov 2004 03:47

Aragorn schreef:
Gershwin schreef:Hm. Hij heeft er anders weinig last van gehad, neem ik aan. Misschien is het gewoon een andere cultuur, met andere uitingsvormen?

Toch vonden de ordetroepen het nu ook niet zo heel normaal geloof ik, terwijl ze toch uit dezelfde cultuur kwamen. :P

Dat had ik dan weer gemist :P goed dat je het zegt. Maar de ordetroepen zijn natuurlijk ook gigantisch verwesterd...
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 16 nov 2004 08:15

ik denk dat ik de Al-Quaida meer een ordetroep vind dan het leger van de VN, of begrijp ik het verkeerd.
What a wonderfull girl!!

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 16 nov 2004 10:07

Dat Amerikaanse leger gaat daar echt naar toe om daar de zogenaamde "vrede" terug op te bouwen of te helpen met het opbouwen, de hele opzet van Bush is gewoon om daar macht over de olie te krijgen. Weet je hoeveel olie daar in de grond zit denk je dat Bush gek is, helemaal niet ik heb het idee dat Bush gewoon heel vieze spelletjes speelt met heel de wereld!!!
Dat is wat ik ervan denk!!! :shock:

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 16 nov 2004 10:17

Ik vind jou opmerking getuigen van naïviteit, MrJ.

Waarom zou Bush zoveel geld investeren in een oorlog die hem op termijn helemaal niets oplevert. Irak is vrij om haar olie te verkopen aan wie dan ook.

Daarnaast heeft de Verenigde Staten in Texas en Alaska voldoende capaciteit om in hun eigen behoefte te voorzien. Daarnaast is Rusland de grootste olieproducent ter wereld.

George Bush is iemand die ons verlost heeft van één van de grootste tirannen van de wereld. Hij was niet enkel een bedreiging voor zijn naaste buurlanden, hij heeft ook duizenden van zijn eigen bevolking vermoord.

Dat een andere grootste tiran uit zichzelf is doodgegaan, is mooi meegenomen. Wat dreiging tov buren en onderdrukking van het eigen volk betreft is Arafat te vergelijken met Saddam Hoessein.

sela

Berichtdoor sela » 16 nov 2004 10:23

maar deze oorlog is toch ook goed voor de wapenindustrie. is bush hierdoor ook weer niet enigzins te vergelijken met arafat?

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 16 nov 2004 10:25

Nou vertel, ik zie geen enkele overeenkomst.

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 16 nov 2004 10:29

Back on-topic ---> Arafat en zijn opvolging!
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 16 nov 2004 10:40

De alleraardigste Palestijntjes schijnen het nog niet zo eens te zijn met elkaar over wie nu de beste opvolger is.

Hoewel er "democratische" verkiezingen gaan worden uitgeschreven, schieten ze elkaar nu reeds om de oren.

Dat geeft maar weer eens hun mentaliteit aan: in plaats van met elkaar de schouders eronder te zetten, en nu zonder de terrorist Arafat er eindelijk iets van te maken, ontwikkelt zich een nieuwe machtsstrijd waar uiteindelijk de Palestijnse burgers het slachtoffer van zijn. En als we niet oppassen, de Israëlische burgers ook.

caprice

Berichtdoor caprice » 18 nov 2004 10:04

Sabra schreef:Ook niet met dode terroristen?

Ik ben blij dat hij dood is, en velen met mij. Hoe en wanneer en waar hij begraven is, dat interesseert mij niet zoveel.

'Hebt uw vijanden lief.'

Dit valt me tegen van jou. Arafat had ook een ziel voor de eeuwigheid.

'Mij komt de wrake toe.'

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 18 nov 2004 12:01

Capr, let maar niet op Sabra, die wenst Saddam en zo dood, maar als een of andere achterlijke Israeli sterft door een rechtvaardige daad, van een palestijn die terug vecht, mag het niet...

Terroristen bestaan al heel lang, Simson bijvoorbeeld
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Terug naar “Archief”