Moderator: Moderafo's
Night schreef:Zeckie schreef:Ik heb een mogelijkheid gevonden om te cheaten. Het is geen geweldige cheat-methode, maar het genereert wel dubbel zoveel keys... (ik gebruik het overigens uiteraard niet)
Vind ik toch redelijk geweldig hoor
Ga je het nog aan ons bekend maken?
Of ist zo eenvoudig dat iedereen het dan na kan maken...
Dan moet je het maar niet vertellen

. En trust me, daar doe je nog wel ff over. (als je goed bent een week, als je zo middelmatig bent als ik, doe ik al weer een maand mee en heb er nog geen 400,000) Maar natuurlijk van harte succes gewenst en ik zou het een stunt vinden als je gewoon weinig meer zegt hier en dan ineens in de top5 verschijnt met een pulse van 1,000,000.
. En trust me, daar doe je nog wel ff over. (als je goed bent een week, als je zo middelmatig bent als ik, doe ik al weer een maand mee en heb er nog geen 400,000) Maar natuurlijk van harte succes gewenst en ik zou het een stunt vinden als je gewoon weinig meer zegt hier en dan ineens in de top5 verschijnt met een pulse van 1,000,000.
 .
.
 En dus ook niet meer met de toetsen.... Dus de vraag. Waar gebruiken jullie de muis allemaal voor? Ik vooral voor het wisselen van schermen en klikken op knopjes. Bijvoorbeeld, OK, als dit bericht klaar is
 En dus ook niet meer met de toetsen.... Dus de vraag. Waar gebruiken jullie de muis allemaal voor? Ik vooral voor het wisselen van schermen en klikken op knopjes. Bijvoorbeeld, OK, als dit bericht klaar is  Verder nog wel eens in Photoshop, maar dan houd het ook snel op. Welke toepassingen voor de muis zijn er nog meer te bedenken waardoor jullie veel meer kliks hebben?
 Verder nog wel eens in Photoshop, maar dan houd het ook snel op. Welke toepassingen voor de muis zijn er nog meer te bedenken waardoor jullie veel meer kliks hebben?Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 439 gasten