Arafat overleden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 11 nov 2004 17:00

Ik vermoed dat Optimatus in jouw antwoord las waar naar jouw idee Arafat heen gegaan is.

Laten we het weer over de huidige situatie hebben, de opvolging van Arafat en de problemen die e.a. eventueel kan gaan geven.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

Bookman
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Bookman » 11 nov 2004 17:40

Floefloe schreef:Ik vermoed dat Optimatus in jouw antwoord las waar naar jouw idee Arafat heen gegaan is.

Laten we het weer over de huidige situatie hebben, de opvolging van Arafat en de problemen die e.a. eventueel kan gaan geven.

Dat was in mijn antwoord niet te lezen. Ik ben er dus niet van gediend om verdacht te worden van contacten met van Gogh.
En daarbij komt, er zijn mensen op deze wereld die zeker naar de hemel zullen gaan, en waar ik van hoop dat ze dat heel spoedig gaan doen. Ook al zijn mensen bekeerd, dan nog kunnen het onmogelijke mensen in de omgang zijn.
Het antwoord van Optimatus is een interpretatie van mijn woorden. En hij is daar niet in geslaagd.
Verlos ons, HEERE, onze God! en verzamel ons uit de heidenen, opdat wij den Naam Uwer heiligheid loven, ons beroemende in Uw lof.
Psalm 106:47

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 12 nov 2004 03:04

Jongens, vrede nou. Arafat was een vredige, godvruchtige, vrome, lieve, aardige man, die de Nobelprijs voor de vrede gewonnen heeft en verder in zijn leven ook slechts verdienstelijke daden heeft verricht en gestreden heeft voor vrede. Over de doden niets dan goeds. Het was duidelijk dat Christus Arafat's enige Hoop was, dus niet zeuren nou (en anders houden we de theologische discussies voor het Religie-forum :wink: ).
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 12 nov 2004 10:35

Yael schreef:
Optimatus schreef:
Bookman schreef:Arafat verscheen voor Gods Rechterstoel. Zijn oordeel is beslist. En ik ben blij met de dood van deze grote vijand van het Joodse bondsvolk.

Zo? Heb jij een lijntje met Pim of Theo dat die jou dat hebben verteld?

wil jij beweren dan dat Arafat niet voor Gods rechterstoel verschenen is? :wink:

Dat beweer ik geenszins, edoch aan Bookmans antwoord kleeft als uitgebraakte dropveters dat Arafat ter helle is gegaan.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 12 nov 2004 10:44

En dat Bookman, Optimatus en de rest bedoelde ik met mijn laatste opmerking, blijkbaar las Optimatus dat erin. Ik denk niet dat het verstandig is om hier over door te praten. Dat lijkt me meer iets voor één van de subfora religie, dan kunt u de discussie ook wat algemener trekken in plaats van het heel smal op Arafat te betrekken.

Terug naar de actualiteit, wat verwacht u van de begrafenisceremonie en de toespraken?
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 12 nov 2004 14:43

Arafat is dood en begraven. Dit topic kan gesloten worden en laten we hopen dat hij snel vergeten wordt. De aandacht kan nu weer gaan naar de andere terroristen die deze aarde bewonen.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 12 nov 2004 15:33

Dat is een beetje te kort door de bocht. Topic blijft gewoon open. Niet iedereen kan direct na de uitzendig op TV even wat posten. En bovendien is er nog een nasleep.

caprice

Berichtdoor caprice » 12 nov 2004 16:42

Die arme Bot. Hij moet als onze minister van buitenlandse zaken de begrafenis bijwonen.

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 12 nov 2004 17:59

maar goed dat ik de minister van buitelandse zaken niet ben :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 12 nov 2004 18:08

caprice schreef:Die arme Bot. Hij moet als onze minister van buitenlandse zaken de begrafenis bijwonen.

Lijkt me anders wel een interessant uitje. :)

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 12 nov 2004 21:47

Vooral leuk om dan een praatje te houden :D "Internationaal terrorisme... blablabla... Arafat.... bla.... vrede... bla.... Palestijnse vrijheidsstrijd... blabla... gerechtigheid...bla...

Goodbye.

joepie

Berichtdoor joepie » 15 nov 2004 13:26

Moet eerlijk zeggen dat ik het erg vond zoals hij in zijn graf gedumd is.
Zo ga je toch niet met de overledene om. Mensen die op de kist gingen staan!!!! Gewoon erg.
En die rellen en doden en gewonden die zijn gevallen.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 15 nov 2004 13:27

Hm. Hij heeft er anders weinig last van gehad, neem ik aan. Misschien is het gewoon een andere cultuur, met andere uitingsvormen?

Goodbye.

joepie

Berichtdoor joepie » 15 nov 2004 13:29

Nee, dit was niet zoals het bedoelt was. Ze hebben hem maar gewoon snel in zijn graf gelegd en weg gegaan. Omdat ze nog niet eens de kans kregen om het gewoon te begraven!
En of hij het al dan niet heeft gemerkt, zo ga je gewoon niet met een dode om.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 15 nov 2004 13:35

Ook niet met dode terroristen?

Ik ben blij dat hij dood is, en velen met mij. Hoe en wanneer en waar hij begraven is, dat interesseert mij niet zoveel.

Terug naar “Archief”