Hey!!!
We staan inmiddels op plaats 173!!! Gaat goed zo, nog ff een paar keer pulsen en we pulsen iedereen van z'n voetstuk af!!!
Moderator: Moderafo's
Markie schreef:jip_86 schreef:lijkt me wel cool. Het gaat er dus puur om wie het meest typt en klikt?
Jep idd!
Zijn al 3 gegadigden dus!![]()
Stel voor dat wanneer we tien man hebben ik een team aanmaak![]()
Even ter verduidelijking:Je kan what pulse op meerdere pc's installeren, dus gewoon onder je eigen account ook.
Bv, je hebt op je werk een pc tot je beschikking, en thuis, dan kun je het op allebei zetten.
Daphne heeft het er ook opgezet vandaag met mijn account, dus dan gaat het weer wat harder.
Zoals je ziet heb ik in mijn onderschrift een banner met statistieken van what pulse.Die kun je ook aanmaken, en je kan zelf zelfs een banner ontwerpen.
PeterD schreef:Wellicht kan Henkie er voor zorgen dat er in de welkomsmail die verstuurd wordt naar nieuwe leden een opmerking met link naar WhatPulse komt!
Henkie, is dit mogelijk???
Kaw schreef:Het zal wel steeds langzamer gaan... We hebben gewoon elke dag vers bloed nodig. Dit forum heeft zo ongeveer 200 actieve leden denk ik... Allemaal meedoen!
Pivo schreef:Kaw schreef:Het zal wel steeds langzamer gaan... We hebben gewoon elke dag vers bloed nodig. Dit forum heeft zo ongeveer 200 actieve leden denk ik... Allemaal meedoen!
het voordeel wanneer er geen nieuwen bijkomen is dat het gemiddelde stijgtmaar als we echt ver willen komen zal het nodig zijn dat er nog veel meer bijkomen ja!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten