Wat doe je nu absoluut NIET met je vriend(in)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 10 nov 2004 15:43

Mariamagdalena schreef:
Pivo schreef:je zal er maar last van hebben! en dan moeten ophouden omdat het niet fatsoenlijk is? dat is ook niet gezond hoor! het is een natuurlijke afscheiding van het lichaam! als ik ooit nog eens een vrouw tegen kom zal ze het maar moeten accepteren!

Maar je kunt toch ook even naar de gang lopen als je een wind moet laten..
Of als iets je ontglipt zeggen wij altijd: Pardon!
Of loop je dan de hele dag pardon te roepen? :wink:

tja dan kan ik beter op de gang gaan zitten op bepaalde momenten :lol: kzeg heus niet altijd pardon hoor! dan zou ik er toch niks van menen want op zo'n moment ben ik blij dat ik het kwijt ben :lol:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 10 nov 2004 16:26

Tears schreef:ik meen te geloven allebei met interesse en niet als offer aan de ander.

Je opmerking komt op mij over alsof een offer verkeerd zou zijn... maar ik vind jezelf opofferen het ultieme bewijs van liefde voor de ander.

S-je
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 10 nov 2004 17:09

Tears schreef:Soms wil ik gewoon met vrienden lekker ergens een biertje gaan drinken en daar hoeft zij echt niet bij te zijn, aan de andere kant als zij een soort meeting met haar vriendinnen enzo heeft hoef ik me daar niet tussen te wringen.

Juist... :mrgreen:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 10 nov 2004 17:28

Met mijn vriend naar Lady's night zou ik nooit doen :mrgreen: :wink:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 nov 2004 19:12

Pivo schreef:
Lalage schreef:Als man hoef je alleen maar te zeggen dat je het mooi vindt als ze de buit showt.

ik dacht dat eerlijkheid een voorwaarde voor een goede relatie was :lol:

ja tuurlijk! Maar meestal heeft de vrouw meer verstand van kleren en de man ziet z'n vrouw waar hij ooit verliefd op is geworden en dan vindt hij haar toch wel mooi.

Het lijkt me trouwens wel erg als je een trouwjurk hebt en je wil die niet laten zien en hij vindt hem dan niet mooi... ieks! Van mij magtie het wel zien hoor. Maar Borkdude heeft dan ook best een goede smaak.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 10 nov 2004 20:08

Mijn man is vroeger nooit verliefd op mij geweest, zegt hij :oops:
raar he?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 nov 2004 21:19

Mariamagdalena schreef:Mijn man is vroeger nooit verliefd op mij geweest, zegt hij :oops:
raar he?

Maar hij vindt je vast een hele lieve, gave, leuke, mooie vrouw.

Tears
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Tears » 11 nov 2004 09:28

Acire schreef:
Tears schreef:ik meen te geloven allebei met interesse en niet als offer aan de ander.

Je opmerking komt op mij over alsof een offer verkeerd zou zijn... maar ik vind jezelf opofferen het ultieme bewijs van liefde voor de ander.

Een offer is niet verkeerd, maar als je het hebt over dingen als een vliegshow of samen kleding kopen, dan voelt het prettiger als je samen werkelijk de keuze hebt gemaakt en dan niet om de ander te behagen maar omdat het echt leuk is gewoon.
Anders loop jij heerlijk naar vliegtuigjes te staren en zij loopt subtiel te zuchten dat t allemaal niet meevalt en dat ze dat toch echt voor jou doet

Een echt offer verwacht niets, bouwt geen krediet op in de zin van "ik heb me nu 3x opgeofferd, en jij ??" en dat is toch even wat anders denk ik.

Het is heel subtiel, want als de ander een keertje meegaat, wél als offer en ze zeurt verder niet en geeft jou het idee dat ze het leuk vind, als was het alleen maar omdat jij het leuk vind... jaaa dan zit je goed.

Uiteindelijk ben ik het met je eens, maar met bovenstaande opmerking erbij :-D , het blijft het ultieme bewijs, maar dan niet het platvloerse offer, maar het werkelijke niets verwachtende offer.

Overigens kan een bepaalde blik bijna net zoveel zeggen, en dat heb ik liever dan dat ze als absoluut bewijs haar leven geeft. Maar dat spreekt voor zich
Declare this an Emergency...

joepie

Berichtdoor joepie » 11 nov 2004 09:37

Als ik nog even doorlees dan is er wel iets wat mijn man absoluut niet leuk vind om te doen. En dat is inderdaad winkelen!
Hij gaat wel mee, maar meer als een slachtoffer. Hij loopt er ook zeeeeeeer geinteresseerd bij :( Het is dus echt een opoffering als hij het doet. Maar ja, soms kan het niet anders.
Gelukkig heb ik een tweetal dochters die het erg leuk vinden en een zoon.
Maar de andere dochter is net als haar vader vind er dus ook niets aan.
Als je niet uitkijkt neemt ze stiekum een boek mee in haar tas en gaat gewoon zitten lezen als jij aan het passen ben ;-) Hij is trouwens ook altijd erg blij als er van die leeshoekjes in een winkel zijn, daar gaat hij dan ook altijd zeer geinteresseerd de krant zitten lezen :?
Onze a.s. schoonzoon vind er ook al niks aan.
Dus er zijn toch wel dingen die ik niet doe met mijn man, en dat is leuk winkelen.

joepie

Berichtdoor joepie » 11 nov 2004 09:38

Mariamagdalena schreef:Mijn man is vroeger nooit verliefd op mij geweest, zegt hij :oops:
raar he?

Wat was hij dan? Er moet toch iets geweest zijn?

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 11 nov 2004 09:46

Tears schreef:Een offer is niet verkeerd, maar als je het hebt over dingen als een vliegshow of samen kleding kopen, dan voelt het prettiger als je samen werkelijk de keuze hebt gemaakt en dan niet om de ander te behagen maar omdat het echt leuk is gewoon.
Anders loop jij heerlijk naar vliegtuigjes te staren en zij loopt subtiel te zuchten dat t allemaal niet meevalt en dat ze dat toch echt voor jou doet

Een echt offer verwacht niets, bouwt geen krediet op in de zin van "ik heb me nu 3x opgeofferd, en jij ??" en dat is toch even wat anders denk ik.

Het is heel subtiel, want als de ander een keertje meegaat, wél als offer en ze zeurt verder niet en geeft jou het idee dat ze het leuk vind, als was het alleen maar omdat jij het leuk vind... jaaa dan zit je goed.

Uiteindelijk ben ik het met je eens, maar met bovenstaande opmerking erbij :-D , het blijft het ultieme bewijs, maar dan niet het platvloerse offer, maar het werkelijke niets verwachtende offer.

Overigens kan een bepaalde blik bijna net zoveel zeggen, en dat heb ik liever dan dat ze als absoluut bewijs haar leven geeft. Maar dat spreekt voor zich

Dat nepoffer wat jij beschrijft is volgens mij meer een 'kijk eens hoe lief ik voor jou ben' list. :x :x Je hebt er nog nix aan ook!!

joepie

Berichtdoor joepie » 11 nov 2004 09:52

Ach, we doen toch allemaal wel eens iets wat de ander erg leuk vind om te doen en jij niet. Gewoon om de ander te plezieren. En dat zie ik dan in het geheel niet als offer. Want ,als de ander gelukkig is ben ik dat ook, gevoel is toch wel erg prettig.

Tears
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Tears » 11 nov 2004 10:12

Acire schreef:
Tears schreef:Een offer is niet verkeerd, maar als je het hebt over dingen als een vliegshow of samen kleding kopen, dan voelt het prettiger als je samen werkelijk de keuze hebt gemaakt en dan niet om de ander te behagen maar omdat het echt leuk is gewoon.

Dat nepoffer wat jij beschrijft is volgens mij meer een 'kijk eens hoe lief ik voor jou ben' list. :x :x Je hebt er nog nix aan ook!!

Zo kan je het ook omschrijven :wink:
Declare this an Emergency...

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 11 nov 2004 20:32

Lalage schreef:
raar he?

Maar hij vindt je vast een hele lieve, gave, leuke, mooie vrouw.

Ja, gelukkig wel :D

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 11 nov 2004 20:34

joepie schreef:
raar he?

Wat was hij dan? Er moet toch iets geweest zijn?

Nou ja, ik was 17 en ik stond op straat en het ging eigenlijk errug snel, ik ben gelijk bij hem gaan wonen, omdat ik nergens terecht kon, ik kende hem net 1 week, dus dat ging heel snel, en toen gelijk zwanger......

Terug naar “Archief”