Moderator: Moderafo's
Christa schreef:Jannoek schreef:Ik zal zelf zorgen dat ik er vroeg ben, in elk gval kwart voor zes (als de ns meewerkt tenminste) misschien nog wel eerder, maar dat heeft dan een heeeeeeeeeeeeeel andere reden!
En wil je mij dan op sleeptouw nemen, of moet ik dan bij het trefpunt alleen blijven???Of mag ik mee?
Jannoek schreef:Christa schreef:Jannoek schreef:Ik zal zelf zorgen dat ik er vroeg ben, in elk gval kwart voor zes (als de ns meewerkt tenminste) misschien nog wel eerder, maar dat heeft dan een heeeeeeeeeeeeeel andere reden!
En wil je mij dan op sleeptouw nemen, of moet ik dan bij het trefpunt alleen blijven???Of mag ik mee?
als ik kwart voor 6 ga mag je mee![]()
anders euhm... misschien wel niet nee
Christa schreef:Jannoek schreef:Christa schreef:Jannoek schreef:Ik zal zelf zorgen dat ik er vroeg ben, in elk gval kwart voor zes (als de ns meewerkt tenminste) misschien nog wel eerder, maar dat heeft dan een heeeeeeeeeeeeeel andere reden!
als ik kwart voor 6 ga mag je mee![]()
anders euhm... misschien wel niet nee
das gemeeeeeen, dan krijg ik helemaal geen korting!!!
Evelien schreef:Jeronimuz schreef:Jannoek, wij ( Dippie, ik en reisgenoten) gaan 6 uur niet halen. En half zeven waarschijnlijk ook niet...
Maar geen nood, we verzinnen wel iets.
dan komen jullie toch alleen bowlen????
(of is dat geen optie?)
TheShadow schreef:Evelien schreef:Jeronimuz schreef:Jannoek, wij ( Dippie, ik en reisgenoten) gaan 6 uur niet halen. En half zeven waarschijnlijk ook niet...
(of is dat geen optie?)
neej dat is geen optie ...
jer is ook mens en moet ook eten !!!
Evelien schreef:TheShadow schreef:Evelien schreef:Jeronimuz schreef:Jannoek, wij ( Dippie, ik en reisgenoten) gaan 6 uur niet halen. En half zeven waarschijnlijk ook niet...
(of is dat geen optie?)
Kom op he, als hij om half 7 nog niet red dan kennen we beter maar niet gaan eten. Want als we willen gaan eten in dat (pannenkoeken) restaurant is het geen optie om om 7 uur aan te komen met een hele bups en om te zeggen dat we om uiterlijk kwart voor 8 klaar moeten zijn met eten. Dat snap je toch wel?? (een beetje normaal mens snapt dat zelfs).
Jeronimuz schreef:Evelien schreef:TheShadow schreef:Evelien schreef:Jeronimuz schreef:Jannoek, wij ( Dippie, ik en reisgenoten) gaan 6 uur niet halen. En half zeven waarschijnlijk ook niet...
(of is dat geen optie?)
Kom op he, als hij om half 7 nog niet red dan kennen we beter maar niet gaan eten. Want als we willen gaan eten in dat (pannenkoeken) restaurant is het geen optie om om 7 uur aan te komen met een hele bups en om te zeggen dat we om uiterlijk kwart voor 8 klaar moeten zijn met eten. Dat snap je toch wel?? (een beetje normaal mens snapt dat zelfs).
Wie zegt dat we allemaal tegelijk moeten beginnen met eten? We komen ietsje later, zet maar stoelen en een grote Pils klaar!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten