Daphne schreef:tziet er weer netjes uit, markie!
Ja dankje!

Moderator: Moderafo's

dus ik moet even wat bedenken om aan wat aanslagen te komen. Ik houd ondertussen mn Whatpulse goed in de gaten, want het is de bedoeling dat ik over de driehonderdduizend heen ga. Ok, dat is nu gelukt, even kijken hoeveel KAW er gepost had, en dat blijkt minder te zijn dan ik nu heb. Ok, Here We Go.
 dus ik moet even wat bedenken om aan wat aanslagen te komen. Ik houd ondertussen mn Whatpulse goed in de gaten, want het is de bedoeling dat ik over de driehonderdduizend heen ga. Ok, dat is nu gelukt, even kijken hoeveel KAW er gepost had, en dat blijkt minder te zijn dan ik nu heb. Ok, Here We Go.

ahuibers schreef:Als je elke keer hetzelfde aantal pulst kan je ook zien of je er langer of korter over doet, Ik heb hem nu standaard op 100.000 staan, ik wil proberen hem daarop te laten staan.
Hydro schreef:ahuibers schreef:Als je elke keer hetzelfde aantal pulst kan je ook zien of je er langer of korter over doet, Ik heb hem nu standaard op 100.000 staan, ik wil proberen hem daarop te laten staan.
Bij mij werkt die functie niet. Heb 'm op 5000 staan, maar gister zat ik op 14000 en toen had'ie nog niet gepulst.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten