Berichtdoor Jannoek » 09 nov 2004 09:05
zal dit nog maar ff herhalen, want niet iedereen kijkt op pagina 17 heb ik het idee!
Heej mensen,
Ik hoop dat jullie, net als mij (of is het ik? naja, niet interessant verder, jullie snappen wel wat ik bdoel ) ontzettend veel zin hebben om de zesentwintigste te gaan bowlen!
Voor mezelf probeer ik ff een paar dingen duidelijk te krijgen, om alles zo goed mogelijk te laten verlopen!
Ik heb het idee dat de meeste mensen met de trein komen, dus misschien is het wel heel erg handig om af te spreken in de stationshal van Utrecht Centraal, bij het Trefpunt. Dit is easy te vinden, namelijk, voor het vertrektijdenbord, en dat bord kan je weer overal in de stationshal zien (voor t geval je niet bekend bent in utrecht )
Kom je met de auto, onder hoog catharijne is een grote parkeerplaats (dit kost helaas wel centjes) van uit hoog catharijne loop je zo naar de stationshal. Staat nog aangegeven ook
Als we om half 7 afspreken in de stations hal, is het volgens mij een beetje krap. Aangezien we om acht uur bij het bowlingcentrum moeten zijn, heb je dan nog anderhalf uur om naar een eetspulletje heen te lopen EN met zoveel man te eten...
De muntkelder (hier kwam Parsifal mee) is een ontzettend leuk (en goedkoop) pannenkoekrestaurantje onder aan de grachten van Utrecht. (sorry Ezri, dat is niet echt gezond ) Maar zoals ik al zei, het is dan allemaal heel erg krapjes qua tijd en zo! dus, als je een ideetje hebt, laat het me dan as soon as possible weten!
Dan zal het wel tijd zijn om ons naar de Mariaplaats te begeven, daar is het bowlingcentrum gevestigd. (weet zo ff alleen niet waar de mariaplaats is, maar ook dat komt goed )
Mocht er na de tijd nog tijd genoeg over zijn, dan kunnen we nog wel ergens wat gaan drinken of zo.
Komt vast wel goed
Als er iets is, je komt later, je bent (helaas) verhinderd (in dat geval, laat het me zo snel mogelijk weten!) of weet ik veel wat er kan zijn, dan is hier mijn telefoonnummer: 06 16674... (niet gaan stalken aub, mocht je daar behoefte aan hebben )
Als er nog iets is, laat het me dan weten!
Tot snel!
vraag mn complete nummer ff per peebee of mail, vind ik toch een net iets prettiger idee!
op- of aanmerkingen zijn ook welkom op dit adres: janneke@filternet.nl