Moderator: Moderafo's
Acire schreef:Acire vind t zo nu en dan leuk om de vragen en antwoorden te lezen. Maar ze heeft 1 probleempje: op een of andere manier zijn de lettertjes heel vaag in het scherm waar de lijst met vragen staat. Ik zie dan dus nauwelijks waar ik op klik.Dat vind ik niet zo handig! Ligt dat aan mijn kleine beeldscherm, of aan het letterype van de vragen weet ik het. Naja.. wat belangrijker is, kan ik het verhelpen ergens mee?
Lalage schreef:Andre schreef:@Lalage, kheb haar een keer irl gesproken volgens mij kan ze hier wel tegen
Maar ik niet... Ik snap dat nooit, ik kan juist zien dankzij mijn lenzen, weet je hoe blij ik daarmee ben! Zonder bril of lenzen zie ik nix, met juist wel. Logisch toch...
Andre schreef:Lalage schreef:Andre schreef:@Lalage, kheb haar een keer irl gesproken volgens mij kan ze hier wel tegen
Maar ik niet... Ik snap dat nooit, ik kan juist zien dankzij mijn lenzen, weet je hoe blij ik daarmee ben! Zonder bril of lenzen zie ik nix, met juist wel. Logisch toch...
Okay, welgemeende excuses, ik draag zelf overigens ook 1 lens en met het andere oog kan ik met of zonder lens niet eens lezen.
Maar iig sorry voor mijn kwetsende opmerking
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten