zo te zien hoeft beertje Brom nooit naar bed... dat is een stuk papier dat onder gaat !!! en niet eens rond!
niet terecht geslaagd voor dat laatste tentamen mini !
Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:Mijn eigen creatieve product is een liedje dat ik samen met mijn man geschreven heb en zing, en gitaar.
www.hillbillyrebels.nl
ga naar: mp3's
en dan het nummer: move on down
mini schreef:nouwdenk je ook eens iets zinnigs te posten....
maar eigenlijk geen nood, ik hoef geen waarde te hechten aan postings van gekken
meschianza schreef:mini schreef:nouwdenk je ook eens iets zinnigs te posten....
maar eigenlijk geen nood, ik hoef geen waarde te hechten aan postings van gekken
Ik vind hem cool! Mooie kleurencombinatie!! En die lucht vind ik net soort blauw vuurwerk...cool spul hee, dat ecoline (?) wel een idee om s mee te werken.
Mariamagdalena schreef:Mijn eigen creatieve product is een liedje dat ik samen met mijn man geschreven heb en zing, en gitaar.
www.hillbillyrebels.nl
S-je schreef:Mariamagdalena schreef:Mijn eigen creatieve product is een liedje dat ik samen met mijn man geschreven heb en zing, en gitaar.
www.hillbillyrebels.nl
Lekkere songs allemaal trouwens...
sela schreef:
mystery schreef:Gershwin schreef:Hm... ik heb ook veel columns geschreven. Zijn columns kunst? of beter, kunnen ze het zijn? is een leuk onderwerp voor een goede discussie
Ja, columns kunnen ook kunst zijn. Zit soms erg goede opbouw in! Ik vind dat een (goede) column kunst is. Zit je alleen met de vraag wánneer een column goed is.... Dat is subjectief. Net als met schilderijen: wanneer is iets kunst??
Post een column zou ik zeggen! Is ook een eigen creatief product.. dus... Ik ben benieuwd!
Gershwin schreef:Ok, daar heb je een punt, maar mijn columns zijn verre van esthetisch. Ze kunnen wel goed zijn, maar ze voldoen in elk geval niet aan de Gulden Snededus niet geschikt voor hier.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 34 gasten