Wat doe je nu absoluut NIET met je vriend(in)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 06 nov 2004 00:19

Ik heb echt geen moeite met boeren laten en weet ik het wat allemaal. Alleen ruften vind ik niet zo lekker, ik ruik namelijk alles. Maar tja, Jaco heeft n darmziekte, dus daar moet ik maar aan wennen.
Het boeit me gewoon geen sok als hij dat doet. Want ik doe het zelf ook.
Of je nu een stoel over een houten vloer schuift of een boer laat, toch zelfde geluid. Boeiend toch?
Ik hou gewoon niet van dat zogenaamde fatsoen...

En benen scheren? als ik net moet doen of ik geen haar op m'n benen heb, mens nog aan toe wat een werk elke dag!!!

Naja.. ik begrijp jullie echt niet.... of ben ik nu echt zo'n vent!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 nov 2004 00:48

Lorijntje schreef:Enne, tegen vriendinnen zeg je heel vaak: ik moet naar de wc, ga je ff mee. Dat zeg je toch minder snel tegen je vriend...

Hm, dat deden wij als jongens op de middelbare school wel altijd. :) Niets is gezelliger dan samen tegen de muur staan wateren. 8)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 06 nov 2004 01:05

Aragorn schreef:
Lorijntje schreef:Enne, tegen vriendinnen zeg je heel vaak: ik moet naar de wc, ga je ff mee. Dat zeg je toch minder snel tegen je vriend...

Hm, dat deden wij als jongens op de middelbare school wel altijd. :) Niets is gezelliger dan samen tegen de muur staan wateren. 8)

whahaha... maar dat doe je met butterfly toch zeker niet?? :shock: :shock: :shock: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Acire op 06 nov 2004 01:08, 1 keer totaal gewijzigd.

André

Berichtdoor André » 06 nov 2004 01:06

Acire schreef:Ik heb echt geen moeite met boeren laten en weet ik het wat allemaal. Alleen ruften vind ik niet zo lekker, ik ruik namelijk alles. Maar tja, Jaco heeft n darmziekte, dus daar moet ik maar aan wennen.
Het boeit me gewoon geen sok als hij dat doet. Want ik doe het zelf ook.
Of je nu een stoel over een houten vloer schuift of een boer laat, toch zelfde geluid. Boeiend toch?
Ik hou gewoon niet van dat zogenaamde fatsoen...

En benen scheren? als ik net moet doen of ik geen haar op m'n benen heb, mens nog aan toe wat een werk elke dag!!!

Naja.. ik begrijp jullie echt niet.... of ben ik nu echt zo'n vent!!

Nuh, irl had je wel veel weg van een vrouw, en je oogte wel netjes verder :wink:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 06 nov 2004 01:10

Andre schreef:Nuh, irl had je wel veel weg van een vrouw, en je oogte wel netjes verder :wink:

Whaha, kben ook echt wel behoorlijk vrouw, kheb alleen misschien m'n mannelijke trekjes..grijnz.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 nov 2004 01:10

Acire schreef:
Aragorn schreef:

whahaha... maar dat doe je met butterfly toch zeker niet?? :shock: :shock: :shock: :mrgreen:

Tuurlijk wel.. ik stem hiermee in met Acire:
Acire schreef:Ik hou gewoon niet van dat zogenaamde fatsoen...

8)

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 06 nov 2004 01:11

Aragorn schreef:

haha, en dan opscheppen wie als eerste de muur om zou stralen :D
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 06 nov 2004 01:12

Napoleon schreef:
Aragorn schreef:

whahahah nog meer details???

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 nov 2004 01:14

Acire schreef:
Napoleon schreef:
Aragorn schreef:

Neenee, dat is iside information van het mannelijk geslacht. 8)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 06 nov 2004 01:17

Aragorn schreef:
Acire schreef:
Napoleon schreef:
Aragorn schreef:

Neenee, dat is iside information van het mannelijk geslacht. 8)

mooi zo.. ik was nl dit vergeten: :roll: :roll:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 06 nov 2004 11:29

Ooit moesten we voor een scheikundeproefje met lichtgevende stofjes de jongens-wc in, hoei wat spannend! Haha.

jvwingerden56
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jvwingerden56 » 06 nov 2004 14:25

ach.......stonden de muren er nog? :D

joepie

Berichtdoor joepie » 06 nov 2004 16:56

Ben het met Acire eens. Kan me echt niet schelen wat er door mijn man gedaan wordt. Boeren, winden laten, bij hem in de badkamers staan als hij plast of Sch...., benen scheren. Schaam me echt helemaal nergens voor.
Vind het ook grote nonzens. Moet je gaan bevallen, nu dan zou je je helemaal schamen.
Nee, hoor, doe maar gewoon dan doe je gek genoeg.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 06 nov 2004 17:06

joepie schreef: Kan me echt niet schelen wat er door mijn man gedaan wordt. Boeren, winden laten, bij hem in de badkamers staan als hij plast of Sch...., benen scheren. Schaam me echt helemaal nergens voor.

#-o
Mag ik even overgeven??????

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 nov 2004 17:17

joepie schreef:Ben het met Acire eens. Kan me echt niet schelen wat er door mijn man gedaan wordt. Boeren, winden laten, bij hem in de badkamers staan als hij plast of Sch...., benen scheren. Schaam me echt helemaal nergens voor.
Vind het ook grote nonzens. Moet je gaan bevallen, nu dan zou je je helemaal schamen.
Nee, hoor, doe maar gewoon dan doe je gek genoeg.

Nou, dat je je nergens voor hoeft te schamen betekent natuurlijk nog niet dat het fatsoenlijk is om alles te doen waar anderen bij zijn. Ik schaam me er niet voor om te poepen, maar dat wil nog niet zeggen dat anderen het fijn vinden als ik het in hun bijzijn doe.

Terug naar “Archief”