LieverdS gefeliciteerd ook langs deze weg

Dat jullie maar heel gelukkig mogen worden!!
Ze kennen elkaar niet van Refoweb hoor

Moderator: Moderafo's
Tears schreef:Ha mensen, bedankt voor jullie vriendelijke reacties... en zusje, jij slaapt nooit voor half twee duzzz...![]()
Eigenlijk zijn we helemaal geen refoweb stel want ik heb s-je 5 jaar geleden in de trein ontmoet (wat een bekentenis) en niet via het digitale reformatorische medium bij uitstek.
Maar whatever, t is nu gebeurt, hehe.. JK weet hoe graag ik in deze topic wilde komen, dat gaat ze vast nog wel even uitleggen.
Tears schreef:Ha mensen, bedankt voor jullie vriendelijke reacties... en zusje, jij slaapt nooit voor half twee duzzz...![]()
Eigenlijk zijn we helemaal geen refoweb stel want ik heb s-je 5 jaar geleden in de trein ontmoet (wat een bekentenis) en niet via het digitale reformatorische medium bij uitstek.
Maar whatever, t is nu gebeurt, hehe.. JK weet hoe graag ik in deze topic wilde komen, dat gaat ze vast nog wel even uitleggen.
Tears schreef:JialiKelly schreef: ghehe, hij sméékte me of hij alsjeblieieft in dit topic mocht komen![]()
oh nee *edit* hij klapte met zn hoofd op de keukentafel en ging zo hard huilen dat we de brandweer moesten bellen om de keuken leeg te pompen![]()
Tinus ...zo ken ik je niet....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten