foto's trouwerij TJ & T foto's fotograaf op pag 6!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

babbeltje
Mineur
Mineur

Berichtdoor babbeltje » 28 okt 2004 18:40

Corine schreef:Mn man? Dier is opt moment de vaatwasser aan het inruimen en de plaat n het poetsen (de kookplaat dan hee). Ik gekookt hij de rommel, eerlijk zullen we alles delen.....

:shock: :roll:

of eerlijk zullen we alles samen doen :D

samen is gezelliger dan allebei apart
Groetjes

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 28 okt 2004 19:02

Met zijn tweeën de afwasmachine inruimen is helemaal niets!!!!!!

De een weet het toch beter dan de ander, hoe je het meest plaats bespaard. Samen uitruimen gaat wel............ :D :D

En samen afwassen was ook niets, daarom kocht ik een afwasmachine (van mijn eigen bij elkaar gewerkte geld :wink: )

En de roze wolk? Klinkt allemaal zo overdreven. 't Is gewoon heerlijk dat je altijd bij elkaar bent, maar soms is het gewoon even helemaal niet leuk!

Die roze wolk heb ik ook niet op gezwoven toen de kinderen geboren waren, zoals soms ook wel eens wordt beweerd. Ik denk dat dat meer iets is voor de "wat verhevener types??" (misschien :| :| :| )

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 okt 2004 00:26

Samen afwassen doen wij wel, maar dat is niet altijd handig. Hij heeft dan een after-dinnerdip terwijl ik snel dat vervelende werkje gedaan wil hebben. Maar hij heeft ook wel gelijk, het is wel lekker ff te chillen na het eten ;)

btw wij zijn nog lang niet getrouwd, haha

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 04 nov 2004 14:52

Van Harte Gefeliciteerd!!!!!! En nog veel geluk toegewenst! Pff.......ut klinkt stom, maar als je eenmaal getrouwd ben dan eh..ben je ook echt getrouwd. Ut idee dat je ut dan nooit meer doet...SNIK...Weer een deel van je leven voorbij

joepie

Berichtdoor joepie » 04 nov 2004 15:54

Lorijntje schreef:Van Harte Gefeliciteerd!!!!!! En nog veel geluk toegewenst! Pff.......ut klinkt stom, maar als je eenmaal getrouwd ben dan eh..ben je ook echt getrouwd. Ut idee dat je ut dan nooit meer doet...SNIK...Weer een deel van je leven voorbij

Wat UT nooit meer doet???? :?

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 04 nov 2004 15:59

Lorijntje schreef:Ut idee dat je ut dan nooit meer doet...SNIK...Weer een deel van je leven voorbij

Ik ben benieuwd waar jij het over hebt..

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 04 nov 2004 22:42

Kijk, meisjes vinden het altijd leuk te fantaseren over hun bruiloft. Maar als je al getrouwd bent, dan heeft dat niet zoveel zin meer.

Lorijne: Ik herken 't wel wat jij zegt! Maar als je het goed doet, heb je een toffe dag om op terug te kijken en dat is vast ook heel gaaf. Ennuh... getrouwd zijn lijkt mij mooi! Ik kijk veel meer uit naar het getrouwd zijn dan naar de bruiloftsdag zelf, lijkt me nix, al dat geregel van tevoren...

joepie

Berichtdoor joepie » 05 nov 2004 07:12

*Annet* schreef:En samen afwassen was ook niets, daarom kocht ik een afwasmachine (van mijn eigen bij elkaar gewerkte geld :wink: )

En de roze wolk? Klinkt allemaal zo overdreven. 't Is gewoon heerlijk dat je altijd bij elkaar bent, maar soms is het gewoon even helemaal niet leuk!

Die roze wolk heb ik ook niet op gezwoven toen de kinderen geboren waren, zoals soms ook wel eens wordt beweerd. Ik denk dat dat meer iets is voor de "wat verhevener types??" (misschien :| :| :| )

Wat bedoelen jullie nu eigenlijk met die roze wolk? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?

Maar ik moet zeggen dat wij het toch wel HEEL erg leuk en gezellig vonden om inderdaad gewoon samen te zijn en niet meer elke keer afscheid te hoeven nemen.

En ik moet zeggen dat ik toch ook erg en hevig verliefd was op elk kind wat we hebben gekregen. Maar zolang ik niet weet wat een roze wolk is kan ik niet zeggen of ik daar dan in leefde. Maar ben absoluut niet een verhevener type dus dan zou het niet zo moeten zijn....mar ja. Kan er dus geen zinnig woord over zeggen :mrgreen: :mrgreen:

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 05 nov 2004 08:04

Lalage schreef:Kijk, meisjes vinden het altijd leuk te fantaseren over hun bruiloft. Maar als je al getrouwd bent, dan heeft dat niet zoveel zin meer.

Lorijne: Ik herken 't wel wat jij zegt! Maar als je het goed doet, heb je een toffe dag om op terug te kijken en dat is vast ook heel gaaf. Ennuh... getrouwd zijn lijkt mij mooi! Ik kijk veel meer uit naar het getrouwd zijn dan naar de bruiloftsdag zelf, lijkt me nix, al dat geregel van tevoren...

Juist heerlijk joh om alles samen met je geliefde te regelen en samen toe te leven naar die mooie dag en daarna het leven samen, geweldig!!
Ik geniet er elk moment van de dag van, zo mooi, zo fijn...!! :8> :8>

girlpower
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor girlpower » 05 nov 2004 11:58

ik vind en ik blijf het mooie foto's vinden
wat zien jullie er mooi uit echt waar

veel plezier samen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 nov 2004 14:25

Ikke21 schreef:
Lalage schreef:Kijk, meisjes vinden het altijd leuk te fantaseren over hun bruiloft. Maar als je al getrouwd bent, dan heeft dat niet zoveel zin meer.

Juist heerlijk joh om alles samen met je geliefde te regelen en samen toe te leven naar die mooie dag en daarna het leven samen, geweldig!!
Ik geniet er elk moment van de dag van, zo mooi, zo fijn...!! :8> :8>

ok... een kerkdienst in elkaar zetten vind ik wel tof, maar verder ga ik alleen maar stressen als ik dingen moet regelen :-S
Maar ik wil je graag geloven hoor ;)

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 05 nov 2004 15:15

joepie schreef:
Lorijntje schreef:Van Harte Gefeliciteerd!!!!!! En nog veel geluk toegewenst! Pff.......ut klinkt stom, maar als je eenmaal getrouwd ben dan eh..ben je ook echt getrouwd. Ut idee dat je ut dan nooit meer doet...SNIK...Weer een deel van je leven voorbij

Wat UT nooit meer doet???? :?

Nou, ik bedoel trouwen haha. Als je je leven opdeelt in tijden zeg maar gaat dat toch ongeveer zo:
kindertijd, middelbare school, dan kies je een opleiding ( waar je in principe dus ook een deel van je leven mee afsluit), vervolgens een baan ( waar je ook een deel van je leven mee afsluit) en als je dan getrouwd bent....is alleen het onderdeel 'getrouwd zijn met kinderen krijgen' over...Ja, en in ut bejaardentehuis zitten dan he. Maar goed, klinkt maybe wel ff heel negatief maar zo zie ik ut een btje.
Idd Lalage, je begrijpt me :) Het lijkt me wel leuk om te trouwen enzo maar dan kan je dat niet nog een x doen ofzo...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 nov 2004 20:43

girlpower schreef:ik vind en ik blijf het mooie foto's vinden
wat zien jullie er mooi uit echt waar

veel plezier samen

dank je!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 nov 2004 20:44

trijntjejohanna schreef:
BJ schreef:Kun jij de trouwjurk niet meer aan dan :roll: ;-)

kzou wel willen :lol:

kheb em vanavond weer aan gehad.. kwilde weer even dat gevoel hebben.... alleen eh hij is nu te grooot.... :wink: :P

maar ik ben nu vastbesloten dat ik hem wel houd.. tis gewoon veel te mooi en leuk en speciaal om em weg te doen!!

rosechild
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor rosechild » 05 dec 2004 19:09

sorry hoor maar op je 21 trouwen? en dan weet je dat je voor altijd bij elkaar wilt blijven? dat je voor elkaar geschapen bent?
gods hand creeërt prachtige dingen

Terug naar “Archief”