Datingsites

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

André

Berichtdoor André » 02 nov 2004 11:52

Pivo schreef:je kan beter zorgen dat je alleen gelukkig wordt voor het geval dat je niemand tegen komt! :lol:

Is ook wel handig voor het geval als je wel iemand tegenkomt.

Maar idd als je je vertrouwen geheel op God stelt, komt er voor iedereen altijd een goede "oplossing"

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 02 nov 2004 12:39

Napoleon schreef:
joepie schreef:En een contactsite is er ook één van. Heeft niets te maken met wanhopig zijn. Werd trouwens ook altijd al gezegd als je met een reisvereniging mee ging. Dus, doe wat je niet laten kunt en vooral: Vraag God of Hij die persoon op je pad wil brengen die Hij voor jou bestemd heeft.

haha, dat van die reisverenigingen, dat begin ik na de laatste vakantie ook te geloven (driekwart van de vrijgezelle dames kwam op vakantie aan de man :D )

Vette bonus voor de reisleider(s) zeker :mrgreen:
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 02 nov 2004 20:13

Hydro schreef:
Napoleon schreef:
joepie schreef:En een contactsite is er ook één van. Heeft niets te maken met wanhopig zijn. Werd trouwens ook altijd al gezegd als je met een reisvereniging mee ging. Dus, doe wat je niet laten kunt en vooral: Vraag God of Hij die persoon op je pad wil brengen die Hij voor jou bestemd heeft.

haha, dat van die reisverenigingen, dat begin ik na de laatste vakantie ook te geloven (driekwart van de vrijgezelle dames kwam op vakantie aan de man :D )

Vette bonus voor de reisleider(s) zeker :mrgreen:

ws. wel. van de bonus van de eersten heeft hij zijn huidige vriendin (jaja, de reisleider ook :mrgreen: ) een avondje mee uitgevraagd :D door de bonus die hij daar weer voor kreeg, was het nog een goedkoop avondje uit ook :D
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 02 nov 2004 23:21

Jannoek schreef:
Pivo schreef:ja datingsites....! ik kan me best voorstellen dat je als je wat ouder en nog vrijgezel bent dat je dan meedoet aan zoiets! zeker als al je vrienden al getrouwd zijn en kindertjes krijgen snap ik best dat je dan ook graag een relatie wil. maar als je nog jong bent vind ik het een beetje overdreven om zo wanhopig op zoek te gaan. je moet beseffen dat een relatie echt niet het toppunt van geluk is! je kan beter zorgen dat je alleen gelukkig wordt voor het geval dat je niemand tegen komt! :lol:
ik heb gezegd.

heb je t over je zelf, met getrouwde vrienden? :wink:

als ik dit over 20 jaar in dezelfde situatie zou schrijven is het antwoord ja! :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 02 nov 2004 23:42

Napoleon schreef:neenee, sterker nog, het grootste gedeelte van de relaties kwam pas ruim twee maanden na de vakantie op gang :D er is nu nog 1 dame vrijgezel, maar die is een beetje weerbarstig, krijgen we niet gekoppeld :shock: :mrgreen:

maar goed, datingsites dus...

Ach, offer jezelf op tbv de 100%-norm vd. reisorganisatie.. 8)

André

Berichtdoor André » 03 nov 2004 00:52

Aragorn schreef:
Napoleon schreef:neenee, sterker nog, het grootste gedeelte van de relaties kwam pas ruim twee maanden na de vakantie op gang :D er is nu nog 1 dame vrijgezel, maar die is een beetje weerbarstig, krijgen we niet gekoppeld :shock: :mrgreen:

maar goed, datingsites dus...

Ach, offer jezelf op tbv de 100%-norm vd. reisorganisatie.. 8)

Precies een "beetje weerbarstig" moet toch te doen zijn, waar een wil is, is een weg enz. :P

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 03 nov 2004 09:07

hm... als ik nu die premie krijg, wil ik er wel over denken... even met de reisleider bellen :D
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Terug naar “Archief”