Hoe denken jullie over zulke sites? Crosspoint.net bijvoorbeeld.
Ben je kansloos als je daar aan meedoet?
Moderator: Moderafo's
Matt schreef:Hoe denken jullie over zulke sites? Crosspoint.net bijvoorbeeld.
Andre schreef:henkie schreef:Als je alleen al bekijkt hoeveel mensen er verlegen zijn dan zal dit zeker een uitkomst zijn.
Ik denk niet dat je hier je verlegenheid mee weg frommelt, stel dat je een ontmoeting afspreekt.............om maar eens wat te noemen.
joepie schreef:En een contactsite is er ook één van. Heeft niets te maken met wanhopig zijn. Werd trouwens ook altijd al gezegd als je met een reisvereniging mee ging. Dus, doe wat je niet laten kunt en vooral: Vraag God of Hij die persoon op je pad wil brengen die Hij voor jou bestemd heeft.
Napoleon schreef:joepie schreef:En een contactsite is er ook één van. Heeft niets te maken met wanhopig zijn. Werd trouwens ook altijd al gezegd als je met een reisvereniging mee ging. Dus, doe wat je niet laten kunt en vooral: Vraag God of Hij die persoon op je pad wil brengen die Hij voor jou bestemd heeft.
haha, dat van die reisverenigingen, dat begin ik na de laatste vakantie ook te geloven (driekwart van de vrijgezelle dames kwam op vakantie aan de man)
Napoleon schreef:joepie schreef:En een contactsite is er ook één van. Heeft niets te maken met wanhopig zijn. Werd trouwens ook altijd al gezegd als je met een reisvereniging mee ging. Dus, doe wat je niet laten kunt en vooral: Vraag God of Hij die persoon op je pad wil brengen die Hij voor jou bestemd heeft.
haha, dat van die reisverenigingen, dat begin ik na de laatste vakantie ook te geloven (driekwart van de vrijgezelle dames kwam op vakantie aan de man)
Pivo schreef:ja datingsites....! ik kan me best voorstellen dat je als je wat ouder en nog vrijgezel bent dat je dan meedoet aan zoiets! zeker als al je vrienden al getrouwd zijn en kindertjes krijgen snap ik best dat je dan ook graag een relatie wil. maar als je nog jong bent vind ik het een beetje overdreven om zo wanhopig op zoek te gaan. je moet beseffen dat een relatie echt niet het toppunt van geluk is! je kan beter zorgen dat je alleen gelukkig wordt voor het geval dat je niemand tegen komt!![]()
ik heb gezegd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten