Radio 538, Yorin & 3FM

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 31 jan 2003 22:14

Je hoeft toch niet bij elk nummer na te denken wat er nu precies gezongen wordt. Dan blijf je bezig.

Wat trouwens leuk is bij 538: het spel wie, wat, waar? FF kennis testen.
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!

http://www.karpis.com/bossenbroek

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 01 feb 2003 20:32

Rudolf Meuser schreef:Je hoeft toch niet bij elk nummer na te denken wat er nu precies gezongen wordt. Dan blijf je bezig.

Als jij er zo over denkt, kan jij bepaalde muziek beter niet luisteren. Ik weet niet of je christen bent, maar anders is daar weinig van te merken. Ik luister gwoon 538, maar als ik het niet met de tekst eens ben, zet ik mijn radio uit. Ik wil niet dan mijn Vader bespot en beledigd wordt. En ga niet ontkennen dat dat gebeurt, want ik ben niet zo heilig dat ik altijd sterk genoeg ben om de radio uit te zetten bij een godslasterlijk, maar wel leuk, nummer. En meestal kost het geen moeite om te horen als dat gebeurd.

Maarre, Radio 538 heeft wel de leukste muziek, en tis sowieso een gezellige zender :D

En je moet ook niet gaan overdrijven, en zeggen dat alle muziek verkeerd is, want het meeste is gwoon leuk.
"That's noise!" some shrieked.

"That's life," Cage shrugged.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 01 feb 2003 21:21

ach, dat probleem heb ik niet, ik luister nooit naar de radio :mrgreen:

ik heb een aantal cd's, dan weet je vantevoren dat de muziek mooi is, en je kunt alle liedjes vantevoren screenen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 03 feb 2003 13:14

Ha Lizzz, ik ben ook christen hoor. Maar als jij alleen maar bepaalde nummers luistert en die andere niet dan kan je hem ook net zo goed uitzetten. Het is wel een heel gezellige zender, ja.

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 03 feb 2003 13:38

ja en daarom luister ik ook, omdat er gwoon een leuke sfeer is. Maar kluister tegenwoordig meestal gwoon cds. En de meeste nummers kunnen wel hoor, alleen af en toe kan ik me zo kwaad maken als God gwoon beledigd wordt. En dan gaat mijn radio uit. Wat jij doet moet jij weten, maar ik wil niet dat Hij, die alles voor ons overheeft, gekwetst wordt.

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 03 feb 2003 13:42

Dat wil ik ook niet. Maar dan kan de MUZIEK wel goed zijn, daarom luister ik. Zo'n nummer als 'God is a DJ' is hardstikke grof, maar de muziek is goed.

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 03 feb 2003 13:45

nou, zoon nummer luister ik dus niet. Ken em wel, en idd goeie muziek, en dat is nu juist het lastige. Wat gaat dan voor, God, of de muziek, en dus jij? Ik kies vaak helaas verkeerd.

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 03 feb 2003 13:45

Ja, dat is kiezen. Ik kies ook vaak het niet goede

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 03 feb 2003 13:47

daarom is het misschien beter om gwoon cd's te luisteren.

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 03 feb 2003 13:48

Dat heeft ook z'n nadelen. Duur. Radio op telefoon is lichter, etc., etc.

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 04 feb 2003 10:29

538 is the best! Goed muziek, verder luister ik naar Hot Radio (98.00) en 3FM. Ik vind daar de DJ/Muziek het beste, en als vrijen en zo erop, dan gaat ie op 3FM... Komt er op 3FM iets 'geks' gaat ie oop HOT enz...

Vooral Hot is goed (Eminem, Shaggy, Dr. Dre, maar ook D-Devils, Korn, SlipKnot) als dat er op komt gaat ie uit... (laatste 2)

Grtz. SK!
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

screenxxl
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor screenxxl » 04 mar 2003 10:40

luister ook als het kan naar wie, wat, waar. een leuk programma. verder vind ik van inkel een coole gozer. naast 538 luister ik ook nog de 538 danssmash hits. dat zijn de beste nummers die er zijn.

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 04 mar 2003 10:50

weest heilig want Ik ben heilig zegt de Heere. Hoezo vrede hebben met een kleine zonde en je toch gewoon Christen blijven noemen. Hiermee wordt het Christendom tot een aanfluiting.

Laat zonde zonde genoemd worden en vecht er tegen. Belijdt het naar God, laat Hij voor je vechten. Maar ga niet vol plezier door met zondigen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 04 mar 2003 11:02

lizzz schreef:Maarre, Radio 538 heeft wel de leukste muziek, en tis sowieso een gezellige zender :D

God heeft de mens geschapen om het te loven en te dienen. God heeft ons muziek gegeven ook om het te dienen en te eren (ook loven :wink: ).
God heeft de muziek niet gegeven voor 'leuk', 'gezellig' en 'uit je dak gaan'. Dit zijn niet mijn woorden maar van Johan Vreugdenhil...

Ik ben het hier niet mee eens...

Grtz. 538/HotRadio fan...
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

FrankB
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor FrankB » 04 mar 2003 11:38

Wat is dat voor god die constant geeerd moet worden? Die mensen schept om geeerd te kunnen worden. Het bevestigd wederom het gelijk van mijn stelling dat zonder gelovigen geen enkele god bestaat.

Wat zenders betreft: Arrow Classic Rock. Geen gepraat tussendoor van dj's die zich belangrijker vinden dan de muziek en geen stompzinnige spelletjes en veelal goede muziek.

538 is echt niet om aan te horen. Daarbij draaien ze de muziek ook iets sneller af dan hoe ze op cd staan (echt waar) want dat licht lekkerder in het gehoor en zo kunnen ze meer plaatjes draaien in een uur.

Terug naar “Archief”