Moderator: Moderafo's
reform schreef:Ik heb erg veel zin om mee te gaan. Ik kan over 3 weken beslissen of ik mee ga of niet. Geldt die korting dan nog steeds?
Omega schreef:Voor diezelfde prijs Om(me)e(te)ga(an)?
Dat zal wel een paar tientjes duurder worden. Het goede nieuws is overigens dat de kortingsperiode een maand verlengd wordt.Ik ben net van baan verandert en het is niet meer mogelijk om vrij te krijgen die week.
Moet ik met je baas praten?
Met hoeveel mensen zit je in een kamer, en mag je zelf weten met wie? of word je ingedeeld? Ik weet nog niet helemaal zeker of ik mee ga. Wil eigenlijk nog wat meer info.. Groetjes en alvast bedankt! Petra
Petralala schreef:Ik heb een vraagje.. ik hoop niet dat tie al gesteld is door iemand anders... Maar ff over het hotel/huisje/ appartement waar we in zitten met wintersport.. Met hoeveel mensen zit je in een kamer, en mag je zelf weten met wie? of word je ingedeeld? Ik weet nog niet helemaal zeker of ik mee ga. Wil eigenlijk nog wat meer info.. Groetjes en alvast bedankt! Petra
Napoleon schreef:Petralala schreef:Ik heb een vraagje.. ik hoop niet dat tie al gesteld is door iemand anders... Maar ff over het hotel/huisje/ appartement waar we in zitten met wintersport.. Met hoeveel mensen zit je in een kamer, en mag je zelf weten met wie? of word je ingedeeld? Ik weet nog niet helemaal zeker of ik mee ga. Wil eigenlijk nog wat meer info.. Groetjes en alvast bedankt! Petra
nee, je mag niet bij mij op de kamer
Evelien schreef:Napoleon schreef:Petralala schreef:Ik heb een vraagje.. ik hoop niet dat tie al gesteld is door iemand anders... Maar ff over het hotel/huisje/ appartement waar we in zitten met wintersport.. Met hoeveel mensen zit je in een kamer, en mag je zelf weten met wie? of word je ingedeeld? Ik weet nog niet helemaal zeker of ik mee ga. Wil eigenlijk nog wat meer info.. Groetjes en alvast bedankt! Petra
nee, je mag niet bij mij op de kamer
wie wel?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten