Moderator: Moderafo's
Andre schreef:Maar tis natuurlijk onzin om te denken dat je zo aan de m/v kunt komen, meestal trek je toch wel enkele jaren met elkaar op eerst.
Hydro schreef:Andre schreef:Maar tis natuurlijk onzin om te denken dat je zo aan de m/v kunt komen, meestal trek je toch wel enkele jaren met elkaar op eerst.
Zeker, maar dat is denk ik met veel verkeringen zo. Als je het goed bekikt, wat voor verschil is er of je elkaar "ontmoet" op een chat of forum en dan het contact verdiept etc, of je "ontmoet" elkaar op een jongerenavond of een conferentie. Als je elkaar dáár ontmoet ga je ook afspraakjes maken enzo om de ander beter te leren kennen. Ik ben van mening dat het er weinig toe doet op wat voor manier je de ander de eerste keer ontmoet.
Ik denk wel dat het uit maakt of je beiden 21 bent (dus als het goed is serieuzer omgaand met verkering etc) of dat je allebei 15 of 16 bent. Volgens mij ben je dan veel gevoeliger en impulsiever wat gevoelens betreft en "stort" je je eerder in een sms- of internetrelatie (als je een leuk iemand treft) dan wanneer je ouder bent en er goed over nagedacht hebt.
parkiet schreef:Hydro schreef:Andre schreef:Maar tis natuurlijk onzin om te denken dat je zo aan de m/v kunt komen, meestal trek je toch wel enkele jaren met elkaar op eerst.
Zeker, maar dat is denk ik met veel verkeringen zo. Als je het goed bekikt, wat voor verschil is er of je elkaar "ontmoet" op een chat of forum en dan het contact verdiept etc, of je "ontmoet" elkaar op een jongerenavond of een conferentie. Als je elkaar dáár ontmoet ga je ook afspraakjes maken enzo om de ander beter te leren kennen. Ik ben van mening dat het er weinig toe doet op wat voor manier je de ander de eerste keer ontmoet.
Ik denk wel dat het uit maakt of je beiden 21 bent (dus als het goed is serieuzer omgaand met verkering etc) of dat je allebei 15 of 16 bent. Volgens mij ben je dan veel gevoeliger en impulsiever wat gevoelens betreft en "stort" je je eerder in een sms- of internetrelatie (als je een leuk iemand treft) dan wanneer je ouder bent en er goed over nagedacht hebt.
Hier kan ik me wel bij aansluiten het is idd belangrijk goed na te denken over waar je aan begint. Veel mensen kennen elkaar al wel een poosje en dan is het iets makkelijker. Maar als je elkaar net kent moet je er dus wel bij stilstaan dat je in je verkering nog voor heel wat verrassingen kan komen te staan en nog heel veel over elkaar moet leren.
(Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik zelf van te voren niet bepaald veel heb nagedacht. Dat realiseer ik me nu wel, maar ik zie gelukkig ook dat het geen problemen heeft opgeleverd.)
parkiet schreef:Oh ok, ik snap je.
Msn is handig voor aan t begin... vooral als je nog nooit samen alleen bent geweest.. zo kun je toch met z'n tweeën praten...
Maar ondertussen is het voor mij niet zo belangrijk meer. (Wel bij praten met andere mensen). Nu zien we elkaar namelijk geregeld echt, eerst was dat niet zo. En zonder msn was er geen contact tussen ons gebleven.... dan hadden we elkaar waarschijnnlijk niet weer gesproken...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten